Вдъхването на живот на подвизите на един нетрадиционен супер герой понякога създава неочаквано настроение на снимачната площадка. Стан Лий отбелязва: „Трябва да видите как Тим Милър и Райън Рейнолдс работят заедно, и двамата са в страхотен синхрон; те гледат на филма през едни и същи очи. Всеки един от тях си върши великолепно работата. Докато снимах сцената си в ДЕДПУЛ, дори не разбрах, че съм на работа. Когато камерата спря, казах: „Кога ще започнем?" А Тим ми отвърна: „Вече е готово." Той успява да направи всичко да върви гладко и без никакви усилия."
Смесица от игривост, демонстрация на сила и акробатика бележат екшън сцените във филма. „Дедпул винаги е бил по-гъвкав и пъргав в сравнение с други герои от Вселената на Marvel, - казва Лайфелд. - Без дори да се замисли, той се хвърля в движеща се кола и размазва малка армия от гадняри, докато непрекъснато ръси мъдрости в негов стил."
Уейд е тактически обучен бивш наемник, а неговите новопридобитите супер сили позволяват на тялото му да се регенерира. Така че „когато става въпрос за бой с Дедпул, всички залози отпадат, - казва координатора на каскадите Филип Силвера. – Той има ексцентричен тактически подход към битките. За страничния наблюдател отначало стратегията му няма много смисъл, но в края на краищата осъзнаваш, че методологията му работи безотказно!"
Един от най-великите боксьори на всички времена вдъхновява бойния стил на Дедпул. Отговорникът и координатор на каскадите Роб Алонзо отбелязва: „Когато се тренирахме с Райън, включихме някои от боксовите движения на Мохамед Али. Той е известен с това, че говори непрекъснато по време на мач, а когато гледахме неговите ранни срещи на ринга с Сони Листън, Джо Фрейзър и Джордж Форман, забелязахме, че се бие едновременно опасно и безгрижно. Физиката на Райън подмамва, че Дедпул е закачлив и залага на фарса, но аз съм се изправял срещу ръкавиците на Райън, и ще ви кажа, че ударите му могат да те свалят на пода."
Отговорникът за визуалните ефекти Джонатан Ротбарт добавя: „Движенията на Дедпул са динамични. Той е супер герой, ние искахме да си личи, че е повече от човек, но в същото време да не изглежда като мутант. Направихме удивителни неща на снимачната площадка, а по-късно добавихме визуални ефекти, за да направят действието още по-върховно. Малко пощуряхме на тема екшън, но точно това е нещо, което обичам да правя."
Владеещият до съвършенство катаните Устат наемник и въоръженият с чифт смъртоносни брадви Аякс се изправят един срещу друг в запомняща се битка. „Създадохме хибриден стил за бой с катаните, - обяснява Силвера. – Към традиционния японски стил за бой с меч добавихме смесица от тактическото мислене, китайски стил и удари от филипинско бойно изкуство Кали. Така бяхме сигурни, че Дедпул ще атакува жизнените точки и ще контролира боя."
Друг ключов бой между мутанти е битката между Клоса и Ангелски прах. Това е наистина сблъсък на титани, въпреки, че един от воюващите участници до голяма степен е създаден месеци по-късно, благодарение на компютърната анимация. В комикса за X-Mен, Колоса е над седем фута висок и невероятно силен, така че „знаех, че единственият начин да се пресъздаде такъв титаничен, огромен герой е с компютърна анимация", - казва Милър.
Джина Карано се радва, че се налага да се изправи срещу компютърно генерирана фигура. „Никога досега не съм играла в подобна сцена. Във филмите, в които съм участвала актьорите, с които се бия обикновено са около моя размер или малко по-високи, - казва тя. - Всичките ми движения на снимачната площадка трябваше да са с такъв мащаб и сила, че публиката да повярва, че Ангелски прах притежава силата да победи Колоса."
От техническа гледна точка, Колоса представя уникални предизвикателства и възможности. „Той изцяло рефлектира и отвръща на играта на партньорите му, затова използвахме система от триизмерни камери, която да улови всички действия около него, - обяснява Ротбарт. - Тогава се върнахме обратно към него, като отразяващ компонент на тялото му. Беше много забавно, защото има много сцени, където Дедпул се върти около него и прави всякакви луди неща. И ние наистина искахме да се уверим, че не просто улавяме изпълнението на Райън пред камерата, но оставяме място и за Колоса."
|