Cinefish.bg
Cinefish.bg Cinefish.bg
 
Начало » Филми »

Аквамен

Вместо финал - Аквамен / информация за филма

Aquaman 2018
ЗА ФИЛМА ГАЛЕРИЯ ТРЕЙЛЪРИ АКТЬОРИТЕ И ЕКИПА НОВИНИ ОЩЕ ЗА ФИЛМА МНЕНИЯ

Вместо финал

17.12.2018  |   синефиш.бг
През целия снимачен период, екипът на ръководителя на специалните ефекти Кевин Макилуейн работи на пълни обороти. „С Джеймс не работим за първи път, между нас се е изградило взаимно доверие.“ – казва Макилуейн. „Когато се срещнахме за първи път във връзка с този филм, той сподели много интересни идеи и визуални концепции, които звучаха много убедително. Направо бях сразен. По време на филма посещаваме седем подводни кралства, някои от които са изградени напълно с помощта на компютърна анимация. Единственият начин, по който можехме да накараме актьорите да изглеждат естествено, е да симулираме подводния изглед, което беше голямо предизвикателство. Няма нищо общо с това да си в космоса или на земната повърхност. Въпреки, че има гравитация, законите на физиката са много по различни.“

Едно от най-очевидните неща, когато човек се намира под вода, е движението на косата и дрехите, защото те се движат по съвсем различен начин.“ – продължава той. „Понеже работихме с актьорите изцяло на сушата, косите на всички трябваше да бъдат добавени по компютърен път. Непрекъснат експериментирахме с броя на кадрите в секунда, различни платформи, с които да движим актьорите и да придадем чувството, че се намираме под вода. Мисля, че това което постигнахме, не е правено никога досега.“

Заснет е изключително голямо количество материал. „Други продукции използват съвсем кратки сцени, когато действието се развива под вода.” – отбелязва Макилуейн. „Ние създадохме цял подземен свят с цели седем кралства, всяко от които изглежда по различен начин. Предизвикателството беше в обема на работата. Буквално всичко трябваше да се снима на син екран. Да се снима под вода щеше да бъде истински кошмар. Освен това нищо нямаше да се получи.“
Технологиите, които се използват са съвсем нови, някой дори за създадени специално за тази продукция. „Само преди десет години щеше да бъде много трудно да заснемем този филм.“ – казва Макилуейн. „Разчитахме на последните компютърни технологии, които позволяват в момента на снимки да се види как точно ще изглежда кадъра. Когато снимате актьор, който язди платформа, изпълняваща ролята на морско създание, ако погледнете през обектива на камерата, ще видите истинското морско създание и заобикалящата го среда.“

Сафрън отбелязва: „Чрез софтуера Virtual Production можехме да добием точна представа за разположението и мащабите на средата, където трябва да са разположени актьорите. Това позволи на актьорите да виждат как точно взаимодействат със създанията или обектите, които по-късно ще бъдат създадени по компютърен път.“

„Използвахме съвсем нови технонологии, създадени през последните пет години.“ – разказва ръководителя на предварителните визуализации Ерик Карни. „Струва ми се, че Джеймс много се забавляваше. Непрекъснато коригираше играта на актьорите или  движението на камерата, за да получи представа как ще изглежда всичко след постпродукцията.

За да създаде музикалния фон на филма, Уан се обръща към композитора Рупърт Грегсън-Уилямс, който казва: „Създаването на темите за отделните герои беше прекрасно преживяване. Артър е герой с много силен характер, той е рок-звезда, така че заслужаваше голяма оркестрова мелодия. В определени моменти трябваше да звучи грандиозно. Орм е жител на Атлантида, и музиката създава контраст с музиката, която създадох за сцените на повърхността. За Черната манта съм използвал по-индустриална, електронна музика. Разбира се, има и романтична музика. Атлантида и целият свят, който създаде Джеймс, е наистина прекрасен и ми даде богат избор от възможности.“

„Светът, който създаде Джеймс е не само прекрасен, но и ужасяващ... непознат.“ – казва Момоа за непознатата вселена, която режисьора е изградил. „Не съм се снимал в много филми, които са подходящи за деца, затова бях много щастлив, че това е филм, който мога да гледам с децата си. Ще бъде много вълнуващо! Да, мечтите се сбъдват.“

След като е извървял огромен път, за да осъществи идеите си, Джеймс Уан казва: „Мисля, че това е една много актуална история, с теми, които отразяват съвременната действителност. За мен е много важно да говориш на езика на времето. Всяка история за супергерой трябва да бъде забавна, да бъде незабравимо приключение, и в същото време да можеш да научиш нещо от героите, което да те накара да бъдеш по-добър.“

 
 

Снимки

 

Сине Гранд Сине Гранд Cine Grand Bulgaria
Опасни шматки Опасни шматки Opasni shmatki
Заешка Академия Заешка Академия Rabbit Academy: Mission Eggpossible



 
Cinefish.bg Cinefish.bg