🎬 Изберете своя филм 🍿 Изберете закуски и напитки 📲 Поръчайте без усилия 🚶♂️ Пристигане в Cine Grand 🛋️ Спокойно, ние ще подготвим вашата поръчка 🎟️ Псст! Остават само няколко дни, за да се насладите на изключителна промоция: Вземете 10% отстъпка, като използвате код CGVoucher при плащане в приложението. 🍿
Присъединете се към нас за невероятно време в Cine Grand! 🎥
Що се отнася до Холивуд Стивън Кинг винаги е бил един от най-популярните и търсени съвременни писатели. През изминалите 40 години са били създадени стотици игрални продукции, чиито сюжети са вдъхновени от творби на Кинг, и въпреки изминалото време интереса на студийните шефове към творчеството на 66-годишния писател продължава да бъде голям. С надеждата да постигнат успех както сред феновете на Кинг, така и сред обикновените зрители, от студиото Intrepid Pictures (“Стопаджията”) оповестиха преди броени часове, че публикувания през 1992-ра година съспенс-роман “Играта на Джералд” ще се сдобие с филмова адаптация.Творбата на Кинг е една от малкото негови книги от 80-те и 90-те години, които въпреки изявения интерес от страна на Холивуд не бяха адаптирани (по една или друга причина) за големия екран.От Intrepid Pictures вече са закупили правата за филмиране и според официална информация от студиото на режисьорския стол на бъдещата лента ще седне Майкъл Фланаган, който е най-известен с работата си по тазгодишния изненадващ хорър-хит “Огледалото”. Сценарият на продукцията е напълно завършен и очакванията са, че в най-добрия случай снимките ще започнат през есента на тaзи година.Историята на “Играта на Джералд” се фокусира върху преживяванията на успешния адвокат Джералд Бърлингейм и съпругата му Джеси. След като решават да прекарат един уикенд в близост до красивото езеро Кашуакамак двамата слагат началото на необичайна игра помежду си, чиято цел е да превърне в реалност и най-смелите им сексуални фантазии.Но всичко се променя когато Джералд получава инфаркт докато Джеси е закопчана с белезници за леглото. Окована и напълно сама в красивата къща Джеси постепенно пропада в необясним зловещ свят, който превръща в реалност нейните най-големи страхове.Режисьорът Майкъл Фланаган: “В много отношения “Играта на Джералд” ми напомня на “Мизъри” и “Долорес Клейборн”. Това е една най-напрегнатите и вълнуващи истории, които съм чел и факта, че работя по филмовата адаптация е една сбъдната мечта за мен. Много е вълнуващо да се работи по подобен проект и зрителите ще станат свидетели на едно незабравимо приключение.”Вече завършения сценарий на “Играта на Джералд” е написан от Джеф Хауърд (“Огледалото”) и Майкъл Фланаган, а продуценти са Тревър Мейси (“Стопаджията”) и Джули Мей (“В кръвта”). До няколко седмици ще стане ясно кои актьори ще изиграят главните роли.Ако всичко протече по план “Играта на Джералд” ще тръгне по кината през 2015-та година. ... още »
От финансова гледна точка завръщането на филмовото чудовище Годзила в нова холивудска продукция се оказа успешно. Режисираният от Гарет Едуардс приключенски 3D-екшън “Годзила” тръгна по кината преди няколко дни и само до момента е натрупал приходи в световен мащаб от близо 200 милиона долара.От студията Legendary Pictures и Уорнър Брос са очевидно доволни от постигнатите резултати, тъй като малко по-рано днес беше оповестена новината, че 200-милионната лента с Брайън Кранстън и Жулиет Бинош ще се сдобие с директно продължение. Все още не е ясно кои актьори ще участват във втората част, но за сметка на това очакванията са, че Гарет Едуардс ще се завърне отново на режисьорския стол.По думите на ко-президента на Legendary Томас Тъл още преди месеци са били обсъждани идеи за потенциален “Годзила 2”, но едва след успешния стартова уикенд на първата част проекта е получил нужната зелена светлина.Тъл: “Премиерният уикенд е много обнадеждаващ. Основната ни цел беше да преработим материала по начин, който ще привлече вниманието на съвременната публика, и силно се надявахме, че ще получим възможност да посетим този свят още веднъж.”Въпреки стабилния стартов уикенд на “Годзила” все още не се знае дали финалните приходи ще оправдаят напълно очакванията на продуцентите от двете студия. Независимо от това подготовката за направата на втората част продължава и в най-добрия случай работата по сценария ще стартира до края на тази година.Тъй като е все още прекалено рано няма подписани договори за участие, не се знае кои ще бъдат сценаристите и Гарет Едуардс все още не е потвърдил намерението си да поеме отново режисурата.В следващите месеци се очаква да бъде разкрита нова информация за статута и екипа на “Годзила 2”. ... още »
За последните двайсетина години в световната кинопродукция се очертаха две основни тенденции в разказите за фантастични създания. Подобно на махало, вкусът на продуцентите и публиката се местеше от истории за зомби към истории за вампири, като оставяше сравнително ограничено пространство за върколаци и извънземни. Киното обича открай време сподвижниците на граф Дракула, защото те са драматургични персонажи с универсални възможности. Завидна е лекотата, с която те се вмъкват под кожата на герои от уестърни, романтични драми, съспенси, комедии и екшъни. Сред разнообразните характеристики, които с годините изградиха профила на киновампира, неговата обреченост на вечен живот остава една от най-интригуващите теми за разработка. Това е и основният лайтмотив на "Последните влюбени"."Последните влюбени" е странен филм за вампири. Той не попада в категория B-movies , нито целта му е да запълни празнотата в сърцето на кинофена след затварянето на трилогията за Здрача и любовните терзания на Белла. Нещо повече, той бе представен на фестивала в Кан. Става дума за последния филм на култовия и независим Джим Джармуш, който с лекота би могъл да бъде адаптиран за театрален спектакъл. Веднага бих искал да добавя, че използвам френския превод на оригиналното заглавие, което е Only Lovers Left Alive, за да не оставя място за двусмислие. Кариерата на Джармуш е толкова богата, колкото може да бъде биографията на творец, познат в нюйоркския ъндърграунд още през 70-те години на миналия век, прекарал месеци във френската синематека и останал верен на идеалите си за авторски некомерсиален поглед към заобикалящия го свят. Филмите му са все по-редки, но все така привличат кинофеновете с особените си решения, вкусът към сюрреализма (издаващ понякога аромат от консумация на халюциногенни вещества), и ироничното презрение към жанровите кодове. Вампирите на Джармуш са особен вид. Те са рафинирани интелектуалци от друга епоха, сродни и самотни души в дигитализиран и глобализиран свят. Адам е поп-музикант и композитор, живеещ в града-фантом Детройт, изолиран в стърчаща къща, далеч от своите фенове и всякакви досадници, които окачествява лаконично като „зомби”. Ева е в Танжер, в Мароко, заобиколена от книгите си. Нейн предпочитан събеседник е грохналият вампир Марлоу, който е ни повече, ни по-малко автор, познат на човечеството под името Уилям Шекспир. Връзката на Адам и Ева продължава с различна интензивност повече от 200 години. След кратък телефонен разговор издаващ неговата депресия, тя взема първия (нощен, естествено) полет, за да се погрижи за психическото му равновесие. Винилови грамофонни плочи, лентови магнетофони, старовремски телевизори са само част от подредбата в техния интериор. Отхвърлянето на технологичните нововъведения и почти пълната изолация от съвременния свят граничи със снобизъм. Главните персонажи са потресени от декаданса на обществото и категорично не желаят да излязат от почти викторианската епоха, в която се чувстват уютно. Снабдяването със скъпоценната кръв е решено съвсем цивилизовано – те купуват пакети с кръвна плазма от корумпирани лекари, за да задоволят минималните си вампирски потребности. Сантименталната им идилия е нарушена брутално от появата на Ава, младата сестра на Ева. Нагла и ароганта, тя без усилие успява да раздразни сериозно Адам."Последните влюбени" е метафора за съвремието и за промените в него. Погледът на Джармуш е по-скоро критичен, носещ комплексите на американски творец, който би искал да прилича на европейски интелектуалец и не случайно, подобно на Уди Алън, той е намерил продуцентска подкрепа на стария континент. С бавния си ритъм, дългите статични кадри и панорамите в обезлюдените квартали на фона на сластна музика, филмът му издава известна умора и носталгия. През погледа на персонажите си, Джармуш изследва преминаването на времето и си задава въпроса за творчеството като врата към вечността, източник на радост и лек срещу меланхолията, която е логичен резултат от натрупания опит. Вампирите му не са легендарните създания от жанровото кино, а по-скоро символи, притча за изминалото време, свидетели на смяната на епохите и развитието на човечеството. Анализът на филма би бил непълен без споменаването на актьорската селекция. Към естествената и нереална бледост на Тилда Суинтън и готическата безплътност на Том Хидълстън (познат на масовия зрител като Локи, братът на Тор), трябва да се добавят и динамиката на Мая Васиковска и внушителната и кратка поява на Джон Хърт. Адам и Ева са изморени от всичко видяно, чуто и разбрано, до такава степен, че са загубили желанието да живеят. Обречени на вечен живот, тяхното спасение е взаимната им преданост и любов. Последните влюбени безспорно е успешен филм, защото съчетава сполучливо освежителна ирония и много елементи, които изненадват зрителя и показват нов, почти объркващ подход към жанровите граници и клишета. ... още »
Преди малко повече от две седмици студиото Уолт Дисни потвърди официално, че Харисън Форд, Марк Хамил и Кари Фишър ще бъдат част от актьорския състав на високобюджетната седма част от поредицата “Междузвездни войни”. Овакантената от Джордж Лукас режисьорска позиция на филма е заета от създателя на “Пропадане в мрака” Джей Джей Ейбръмс, а освен вече споменатите актьори на екран ще видим още Анди Съркис, Оскар Айзък и ветерана Макс вон Сюдов. Очакванията относно “Междузвездни войни: Епизод VII” са без съмнение големи и въпреки че информацията за сюжета е оскъдна вече се знае, че световната премиера на лентата ще се състои в края на 2015-та година. За рекламата и филмирането на лентата беше отпуснат бюджет от над 200 милиона долара, а малко по-рано днес от продуцентския екип оповестиха, че снимките вече са започнали в покрайнините на Лондон.От продуцентската компания на Джей Джей Ейбръмс Bad Robot разкриха, че работата по лентата протича по график и заедно с тази информация беше разпространена снимка на официалната филмова клапа на продукцията.Харисън Форд, Марк Хамил и Кари Фишър се завръщат отново в ролите на Хан Соло, Люк Скайуокър и принцеса Лея, а според последната информация от Уолт Дисни действието на “Епизод VII” ще се развива точно 30 години след случилото се в “Междузвездни войни VI: Завръщането на джедаите”.Любимите на феновете персонажи Чубака, C-3PO и R2-D2 за пореден път ще играят важна роля в сюжета на лентата, но както може да се очаква от студиото отказват да разкрият по-конкретна информация по въпроса.Сценарият на седмата част е написан от Лоурънс Каздан (“Уайът Ърп”) и режисьора Джей Джей Ейбръмс, а актьорския състав е допълнен от младите изпълнители Домнал Глийсън (“Въпрос на време”), Дейзи Ридли (“Тих свидетел”) и Адам Драйвър (“Линкълн”). От Уолт Дисни заявиха, че лентата ще бъде последвана не само от директни продължения, но най-вероятно и от няколко “странични” продукции, които ще се фокусират основно върху преживяванията на персонажи като Йода, Хан Соло и Боба Фет.“Междузвездни войни: Епизод VII” тръгва по кината в целия свят от 18-ти декември, 2015-та година. ... още »
Няколко години след големия международен успех на последния филм от трилогията “Властелинът на пръстените” продуцент-режисьора Питър Джаксън започна да разработва друга мащабна поредица, която е вдъхновена от творбата на писателя Дж. Р. Р. Толкин “Хобит”. Двете досегашни продукции от новия франчайз, озаглавени “Хобит: Неочаквано пътешествие” и “Хобит: Пущинакът на Смог”, успяха да привлекат голям брой зрители в кината и натрупаха значителни приходи както в Съединените щати, така и в България.Последната част от поредицата, “Хобит: Битката на петте армии”, ще се завърти по екраните в края на тази година и очакванията са, че подобно на първата лента приходите в световен мащаб ще надвишат сумата от един милиард долара.Но въпреки големите успехи на “Хобит” и “Властелинът на пръстените” актьора Виго Мортенсен (който изигра ролята на Арагорн в трите части на “Властелинът на пръстените”) разкри по време на ново интервю за Guardian, че не одобрява подхода на Питър Джаксън към двете поредици, тъй според него 53-годишния режисьор разчита прекалено много на визуалните ефекти, а не на истинските декори и пейзажи. Мортенсен също така добави, че лично за него най-добрия филм от “Властелинът на пръстените” е първата част от поредицата – “Задругата на пръстена”.Ето какво още заяви актьора:“Снимките (на “Властелинът на пръстените”) бяха много объркващи. Темпото беше бързо и едновременно работеха няколко различни екипи. И е истина, че сценария на първия филм беше най-добре организиран.Питър (Джаксън) винаги е бил голям почитател на технологиите, но след като се сдоби с голямо влияние и средства за достъп до тези технологии той не обърна поглед назад. Да, в първия филм (“Задругата на пръстена”) присъстват Ривендел и Мордор, но все пак се усеща това органично и реалистично чувство, актьорите играят с други актьори и има истински пейзажи. Втората част (“Двете кули”) стана твърде голяма за моя вкус и докато стигнем до третия филм (“Завръщането на краля”) вече имаше прекалено много специални ефекти.Всичко беше грандиозно, но финеса, който отличи първия филм постепенно се изгуби във втората и трета част.А сега с първата и втора част на “Хобит” всичко това е увеличено десетократно. Предполагам, че подобно на Ридли Скот Питър вече се е превърнал в човек-индустрия, на когото разчитат много други хора. Бях убеден, че той ще направи още един малък филм като “Божествени създания”, но вместо това той направи “Кинг Конг”.След това засне “Очи от рая” и аз смятах, че това ще бъде неговия малък филм. Но проблемът беше, че той направи филма за 90 милиона долара. А трябваше да бъде филм с бюджет от 15 милиона.”Освен това Мортенсен заяви, че въпреки официалната информация трите части на “Властелинът на пръстените” не са били заснети едновременно и без прекъсване. По думите му едва след като първите кадри от “Задругата на пръстена” са били показани на фестивала в Кан (в края на 2000-та година) Питър Джаксън е получил нужните пари от студиото за да продължи работата си по дозаснемането на втората и трета част.За разлика от “Властелинът на пръстените” снимките на трите ленти от поредицата “Хобит” протекоха без съществени проблеми и от студиото Уорнър Брос вече обявиха, че световната премиера на последната част “Хобит: Битката на петте армии” ще се състои на 17-ти декември, 2014-та година.Подобно на предшествениците си филма ще се разпространява в триизмерен и IMAX формат. ... още »
Шейсет и седмият кинофестивал в Кан бе официално открит от актрисата от френско-италиански произход, дъщеря на прочутия актьор от близкото минало Марчело Мастрояни - Киара Мастрояни, и мексиканския кинематографист Алфонсо Куарон.Двамата се обърнаха към участниците и гостите на филмовия фестивал на италиански, испански, английски и френски език.След церемонията по откриването следва прожекцията извън конкурсната програма на филма за принцесата на Монако Грейс на режисьора Оливие Даан "Грейс от Монако" (Grace Of Monaco), пише БГНЕС.Председател на тазгодишното жури е новозеландската актриса Джейн Кемпиън, а участници в него са имена като френската актриса Карол Буке, мексиканският режисьор Гаел Гарсия Бернал и американката София Копола. ... още »
На 16-ти май ще се състоят премиерите на мащабен приключенски екшън в триизмерен формат и белгийска анимационна лента, която е насочена основно към най-младите зрители. Без съмнение основната тазседмична атракция за родните киномани е завръщането на едно от най-популярните филмови чудовища в историята – Годзила.Ето и допълнителна информация за двете премиерни заглавия:Омагьосаната къща (2013)Дублирана на български език анимационна лента от Белгия, за чиято направа бяха похарчени значителните за европейска продукция 35 милиона долара. Историята разказва за изоставената котка Гръм, която по време на тежка буря попада на необикновена къща, чиито собственик е възрастен местен магьосник. След като успява да влезе вътре Гръм открива, че освен магьосника къщата подслонява голям брой странни механични същества и машинарии.Не всички обаче са добронамерени към новопристигналия Гръм и ситуацията постепенно излиза извън контрол. Нещата се усложняват още повече когато магьосника бива приет в болница и на сцената се появява неговия хитър племенник, който планира да продаде къщата и да прибере всичките пари. Твърде решен да опази новия си дом Гръм обединява сили с асистентите на магьосника и се впуска в невероятно приключение, което променя завинаги неговия живот.Годзила (2014)16 години след високобюджетната игрална версия на Роланд Емерих и Дийн Девлин филмовото чудовище Годзила се завръща на големия екран в нова мащабна холивудска продукция. Режисьор на лентата е Гарет Едуардс (за когото това е първи студиен проект), а за изпълнители на главните роли бяха привлечени звездата от сериала “В обувките на Сатаната” Брайън Кранстън, Арън Джонсън (“Шут в г*за”), Кен Уатанабе (“Генезис”) и носителката на “Оскар” Жулиет Бинош.Работата по новия “Годзила” започна преди четири години, а за снимките и рекламата на филма бяха похарчени около 200 милиона долара. Снимачният период протече предимно в Канада, а по разработването на компютърно-генерираната версия на Годзила е работил и небеизвестния актьор и режисьор Анди Съркис, който има значителен опит в създаването на различни филмови същества (сред които се открояват Ам-гъл от “Властелинът на пръстените”, Кинг Конг и Цезар от “Възходът на планетата на маймуните”).“Годзила” ще се прожектира в триизмерен и IMAX формат, а според последната информация от студиото Legendary Pictures ако филма оправдае очакванията относно бокс офиса, то той ще бъде последван от поне още едно продължение. ... още »