🎬 Изберете своя филм 🍿 Изберете закуски и напитки 📲 Поръчайте без усилия 🚶♂️ Пристигане в Cine Grand 🛋️ Спокойно, ние ще подготвим вашата поръчка 🎟️ Псст! Остават само няколко дни, за да се насладите на изключителна промоция: Вземете 10% отстъпка, като използвате код CGVoucher при плащане в приложението. 🍿
Присъединете се към нас за невероятно време в Cine Grand! 🎥
Не пистолетът убива, а куршумите!(из практическите наблюдения на Джими Бононо)Любителите на екшън жанра от епохата преди Интернет вероятно пазят нежни спомени за двусерийния филм 48часа, (1982 и 1990), в който за нуждите на следствието, детективът Ник Нолти се сдружи с криминално проявения Еди Мърфи.Вероятно мнозина си спомнят и за сътрудничеството на съветския милиционер Арнолд Шварценегер с чикагския полицай Джеймс Белуши (Red Heat 1988). Общото между тези заглавия е необичайното, стигащо до абсурд, сътрудничество и приятелство между персонажи, които са генетично предопределени да бъдат противници или поне, да не си оказват взаимна помощ.Втората допирна точка на тези повече или по-малко сходни истории е името на режисьора Уолтър Хил, който с “Куршум в главата” предлага последния вариант на успешно кино-рециклиране. Този път, за нуждите на следствието по тежко углавно престъпление, младият вашингтонски детектив от корейски произход Тейлър Куан (Сун Канг) е принуден да застане рамо до рамо с Джими Бономо (Силвестър Сталоун) - професионален убиец с дебело досие.Това, което ги принуждава да приемат присъствито на другия и да преглътнат професионалната си етика и гордост, е отмъщението – и двамата са загубили партньора си, а следите сочат една посока. И още нещо – двамата са привърженици на добре свършената работа, а това често пъти означава ефикасното физическо елиминиране на несговорчив противник и източник на конфликти, откъдето идва и името на филма.Дуетът сработва трудно, тъй като офицерът Куан е добросъвестен и честен служител на закона, а Джими поема с твърда ръка ролята на наставник и с основание гледа на вашингтонския детектив като на новобранец. Пътят им преминава през срещи с гангстери, корумпирани полицаи и нечистъплътен адвокат, за да ги отведе до висшите политически сфери в Ню Орлеан и един убиец-психар.Постепенно, те изработват успешен стил на работа, в който експедитивните методи на Бономо (Бобо за по-близките) допълват празнините в информацията събрана от Куан. Всичко е щедро подкрепено от юмручни аргументи и стрелково красноречие. Към всичко това е добавена Лиса, независимата дъщеря на Бобо, покрай която той грейва и като загрижен баща. Когато на тазгодишната церемония по връчване на наградите "Златен глобус" Силвестър Сталоун застана до Арнолд Шварценегер, за да обяви една от наградите, бе трудно да се открие разлика в силуетите им. Със сигурност и двамата имат нужда от костюм по поръчка, тъй като няма модна къща, която да шие конфекция за такива габарити. Зрителят на “Куршум в главата” има възможност да се запознае детайлно с резултатите от вложения от Слай Сталоун дългогодишен труд във фитнес-залата. С годините (вече 66!!!) Роки е загубил котешката си гъвкавост и придвижванията му са по-скоро сковани, но е натрупал мускулна маса, която е татуирал обилно.Нарастналата физическа мощ на Рамбо му позволява с лекота да носи филма на плещите си. Сценарият е структуриран като уестърн и не предлага особено интелектуално напрежение на зрителя. Кинофеновете могат да идентифицират няколко бегли препратки към Механикът (версията от 2011) и към Източни обещания (2007).Въпреки това, филмът определено има чар и той се крие в множеството детайли, носещи разликата в познатите клишета. Погледът върху конфликтите между поколенията, разсъжденията за ползата от модерни мобилни телефони и флаш-памет, привързаността на Бобо към марката бърбън Булет(Bulleit), както и абсурдния черен хумор на диалозите, могат да се приемат като приятелско намигване и закачка с публиката. Това е сигурен знак, че авторите не се приемат насериозно и си дават сметка, че са далеч от реализма и дълбокия психологически анализ. А за успеха на един филм вдъхновен от поредица комикси, какъвто е “Куршум в главата”, това е жизнено важно.dalt ... още »
След приключи работа по хитовия франчайз “Трансформърс” Майкъл Бей се завръща на филмовата сцена с базирания по истински случай криминален екшън-трилър “Кръв и пот”. За изпълнители на главните роли Бей привлече Дуейн Джонсън – Скалата, Марк Уолбърг и Антъни Маки, а сюжет послужиха публикуваните през 1999-та година вестникарски статии на журналиста Пийт Колинс, които проследяват група фитнес маниаци замесени в похищението на известен бизнесмен от Маями. Колинс участваше активно в разработването на сюжета на “Кръв и пот” и още преди да започнат снимките от компанията Парамаунт Пикчърс описаха проекта като “криминален екшън-трилър с елементи на черна комедия, който напомня на “Криминале” и “Фарго”.Българската премиера на филма ще се състои в началото на месец май, а освен вече споменатите актьори в него участват още Ед Харис, Тони Шалуб, Ребъл Уилсън, Кен Джонг и Роб Кордри.От Парамаунт Пикчърс вече разпространиха първите два трейлъра на “Кръв и пот”, а малко по-рано днес, чрез сайта на списание “Емпайър”, студиото разкри и съвсем нова снимка от филма, на която се вижда преследвания от полицай персонаж на Дуейн Джонсън – Скалата. Заедно със снимката в интернет бяха публикувани и няколко цитата на Майкъл Бей относно продукцията.Бей: “За мен този проект беше като глътка свеж въздух. Няма роботи, самолети, совалки и цяла армия от хора, които всекидневно да разчитат на теб и да очакват решенията ти. “Кръв и пот” е задвижван изцяло от персонажите и актьорите бяха невероятни. Изпълнението на Дуейн (Джонсън) е феноменално – досега не сте го виждали в подобна роля.Имах удоволствието да снимам отново в Маями, който още от времето когато работих по “Лоши момчета” е един от любимите ми градове. Цялата атмосфера е много кинематографична и града изглежда прекрасно на големия екран. И на този фон зрителите срещат тези герои, които просто не са доволни от това което имат. Всеки един от тях иска да притежава повече от това което има в момента. Във филма има много стероиди, но те служат като метафора за цялата ситуация. Тези момчета искат да са не само физически по-големи, но и по-големи в обществото. Оттук произтичат и всичките проблеми.”Отпуснатият бюджет за продукцията възлиза на около 23 милиона долара, което превръща криминалната лента в най-нискобюджетния проект на Майкъл Бей от 1995-та година насам. Първоначално Бей планираше да направи филма веднага след като приключи с работата си по епоса “Пърл Харбър”, но до снимки така и не се стигна и едва през 2011-та година режисьора заяви, че продукцията със сигурност ще бъде заснета.Сценарият на “Кръв и пот” е написан от Кристофър Маркъс и Стивън МаКфийли, които са най-известни с работата си по трилогията “Хрониките на Нарния”, а освен режисьор Майкъл Бей е и продуцент заедно с Доналд Де Лайн (“Италианска афера”) и Йън Брайс (“Спасяването на редник Райън”).Българската премиера на “Кръв и пот” е на 3-ти май, 2013-а година. ... още »
През лятото на 2012-та година беше съобщено, че поради ангажиментите си с други проекти създателя на ”Спайдър-мен” Сам Рейми се е отказал от намерението си да режисира подготвяната от няколко години филмова адаптация на сериите видеоигри “World of Warcraft”. Въпреки напускането на Рейми от студиото Legendary Entertainment продължиха да разработват проекта и дори заявиха, че снимките може да стартират още през 2013-та година.По сценария на игралния “World of Warcraft” все още работи Чарлс Левит (“Кървав диамант”), а според първоначалната информация лентата в много отношения ще наподобява филмите от успешната трилогия “Властелинът на пръстените”.Продуцентите заявиха, че за направата на филмовата адаптация ще бъде отпуснат бюджет от над 100 милиона долара и през изминалите няколко месеца се водеха разговори с няколко режисьори, които изявяваха интерес към проекта. От Legendary Entertainment пазеха в тайна имената на кандидатите за овакантената от Сам Рейми позиция, но само преди броени часове в официално изявление студиото оповести, че “World of Warcraft” вече се е сдобил с нов режисьор. Английският режисьор Дънкан Джоунс, който до момента има в актива си две игрални продукции – драмата със Сам Рокуел ”Луна” и фантастичния трилър ”Първичен код”, който се превърна в един от изненадващите хитове на 2011-та година, ще замени Сам Рейми на режисьорския стол.Все още не се знае нищо за сюжета на предстоящата филмова адаптация, но от студиото Legendary Entertainment не крият големите си очаквания. Планът е лентата да даде старт на нов филмов франчайз. Дънкан Джоунс вече работи в близко сътрудничество със сценариста Чарлс Левит и очакванията са, че сценария ще бъде готов до два-три месеца. Джоунс е дългогодишен почитател на компютърните видеоигри и вече е подписал договора за режисура, а старта на снимките на “World of Warcraft” ще бъде даден през есента на тази година.Все още не са избрани актьори за главните роли, но веднага след новината за избора на нов режисьор беше съобщено, че продуцентите искат да привлекат към проекта звездата Джони Деп. За момента това се счита единствено за непотвърден слух, но имайки в предвид, че от Legendary Entertainment искат да превърнат “World of Warcraft” в мащабен филм за масовата публика, участието на Деп без съмнение ще увеличи шансовете за успех в бокс офиса. От 2003-та година насам популярността на актьора се увеличи значително и в момента той е един от най-скъпите и търсени изпълнители в Холивуд. В следващите няколко седмици ще стане ясно дали наистина има вероятност Джони Деп да изиграе главната роля в “World of Warcraft”.Освен режисьор на проекта Дънкан Джоунс също така ще продуцира заедно с партньора си Стюарт Фенегън (“Луна”) и Томас Тъл (“300”).Снимките на “World of Warcraft” ще продължат около пет месеца, а от Legendary Entertainment заявиха, че световната премиера на филма ще се състои през 2015-та година. Все още няма точно определена дата. ... още »
Във филма „Свалки в облаците”, Хавиер Камара, Раул Аревадо и Карлос Аресес не са ли малко по-„свободни” или аз ставам прекалено хомофобен?Не ставаш прекалено хомофобен. Напълно си прав, героите на нашите трима великолепни актьори са доста свободни. Номерът е, че след като свещениците могат да правят такова шоу от своята „свобода”, то защо да не може същото да правят и стюардите. Всъщност, много фенове на „хетеро”-то Раул Аверадо ми споделиха, че го намират доста по-секси, когато е „свободен”, отколкото когато не е.През голяма част от тийзъра тримата споменати по-горе герои изпълняват танц на песента “I´m So Excited”. Филмът мюзикъл ли ще бъде?Не, не е мюзикъл. Просто в един момент от полета екипажа решава да изпълни танц на песента на Pointer Sisters, за да повдигне духа на пътниците от Бизнес класата.Заинтригуван бях от кадрите на много разтревожената Лола Дуендес. Къде гледа тя, какво причинява тази тревога?В този момент тя гледа към едно фенерче, което е закачено на стената в зоната на стюардите, и се чуди дали да не го открадне, да се промъкне в тоалетната и да го скрие във вагината си. Това е „реалността в измислицата”, но ето ви и метафората: Лола усеща в този момент огромния успех, който „Свалки в облаците” ще й донесе след като тръгне по кината. Въпреки че тя вече е открита за киното, ролята й ще бъде като откровение, подобно на това на Мария Баранко в „Жени на ръба на нервна криза” или Антония Сан Хуан във „Всичко за майка ми”.В кадъра на самолета, в който се появява Хюго Силва...какво точно се случва? Някой хора казват, че той спи, но след като са гледали трейлъра десетки пъти, група фенове забелязали, че горната му устна се мърда, като че ли той въздиша, но не са сигурни какво изразява. Спи ли Хюго Силва, или изпитва болка, той гей ли играе или умира?Прекалено много въпроси в един. Героят на Хюго Силва не умира, не изпитва болка, нито пък е заспал. Тайната е в ниската част на кабината, която не можем да видим. Не мога да разкрия нищо повече. Но мога да кажа на феновете му – жени и мъже – че тенът му е по рождение. Мога също да разкрия, че към края на филма той и Антонио де ла Торре имат един диалог, и дори само заради него си заслужава да гледате целия филм.Премиера в България: 29.03.2013 ... още »
Индийска компания ще стопанисва кино салоните в първия български мол. Откриването се предвижда за средата на юни тази година.Добра новина за българските киномани има мениджмънта на Сити Център София. Киното, което множество фенове очакваха с нетърпение, съвсем скоро отново ще отвори врати.Индийската фирма Cine Grand Pvt. Ltd. е новият кино оператор. Компанията с централен офис в Мумбай, е създадена през 2010 г. Екипът й се състои от професионалисти, които повече от шест десетилетия развиват развлекателната индустрия в страната си, а в момента управляват над 1500 киносалона. Другите търговски обекти на марката са Grand Cinemas и My Cinemas.Новото кино в мола на бул. Арсеналски ще се казва „Сине Гранд“. Към момента обновяването на залите тече с пълна сила. Значителни промени на помещението ще го трансформират в луксозно и модерно пространство, където гледането на филми ще бъде своеобразно преживяване. „Искаме да се превърнем в любимата дестинация за забавления в България – казва г-н Амитаб Вардхан, който е генерален директор на Cine Grand – Част от фирмената ни политика е да предлагаме много повече, отколкото очакват посетителите ни. Постигаме това чрез модерни и луксозни кино зали, отлично обслужване и, разбира се, най-добрите филми от европейското кино, Холивуд и Боливуд“, допълни той.Това е повече от добра новина не само за киноманите, но и за всички, които предпочитат да се забавляват в центъра на столицата.„За нас е удоволствие да приветстваме „Сине Гранд“, – коментира г-н Пол Маскаро, Кънтри мениджър на AIG/Lincoln, компанията, която управлява Сити Център София. – Нашият търговски център е разположен в самото сърце на София и съм убеден, че клиентите ни ще се зарадват да имат отново кино наблизо. Сигурен съм, че благодарение на удобния достъп до CCS – чрез метро, трамвай, автобус, пеша и с автомобил – още повече посетители ще имат възможност да се насладят на нестандартните предложения на „Сине Гранд“. Имаме много планове и очакваме позитивни резултати.“Пълният капацитет на киното в Сити центъра е 1 200 места, разположени на площ от 2 500 кв. м. Ще има собствено „суперспециално кафене“ обещават мениджърите, както и лоби с уникален дизайн. Шестте амфитеатрални зали ще имат нови HD екрани от стена до стена. Звуковото оборудване ще бъде заменено с абсолютно нова high-quality digital sound система. Новото кино ще има единствена по рода си VIP лаунч зона. Тя ще е обособена пред новия VIP салон, в който настоящите седалки ще бъдат заменени с огромни луксозни кресла.За откриването на киното ще бъде организирано специално парти с червен килим, на което ще присъстват филмови звезди и други знаменитости, които към момента се пазят в строга тайна. ... още »
Девет години след като спечели наградата за мъжка роля от фестивала в Кан за участието си в „Отчуждение” на Нури Билге Джейлан, Музафер Йоздемир сяда на режисьорския стол за своя дебют „Роден дом”. Филмът беше първото заглавие потвърдено за участие в програмата на Sofia MENAR Film Festival, затова си позволихме да попитаме режисьора за неговия роден дом, за турските арт продукции и за работата му с Джейлан.До каква степен „Роден дом” има връзка с Вашето родно място, Вашите корени, Вашия живот, Вашия „роден дом”?„Роден дом” е автобиографичен филм. Роден съм в района, където филмът е сниман, детството ми премина на това място и никога не съм прекъсвал връзката си с него. По време на снимките се опитах се да бъда верен на реалните събития – такива, каквито ги пазя в спомените си.Как избрахте местата, по които снимахте филма?Както споменах и в предишния отговор, не ние избрахме мястото, а напротив – мястото по-скоро ни задължи да снимаме там.Разреши ли се проблемът частично в тези региони на Анадола, след заснемането на филма?Нищо не се е променило. Разрушенията и ограбването продължават непрекъснато. Вилает Гюмюшхане притежава всички характеристики на природен парк, както от гледна точка на топография, така и на микроклимат. За съжаление обаче това е регион, който е много богат на находища от злато и сребро. Много реки премиват през него. Поради тази причина, областта е под контрола на множество енергийни и рудодобивни компании. Тези компании могат да контролират законовите процеси. От друга страна, моралното и съвестно отношение на местните към природата е доста първично. Повечето възражения са поради прагматични причини. Обезкуражаващо е да видиш, че съдебните процеси нямат никакъв положителен резултат.Показвали ли сте филма на местните? Какви са реакциите им?Местните все още не са гледали филма „Роден дом”, но са запознати с много други документални филми за водноелектрически централи и рудодобив. Тези усилия обаче не са достатъчно ефикасни.Какво Ви даде и какво Ви взе съвместната работа с Нури Билге Джейлан?Дори и някои от старите ми работи с Нури Билге Джейлан да са били полезни от гледна точка на опит, вече съм ги забравил. Това, което винаги остава и никога не ме напуска, са моите угризения и вина.Къде се чувствате по-добре – зад камерата или пред нея?Не харесвам много актьорската игра.Какво е киното за Вас? Работа, забавление или място, на което се чувствате като в „родния си дом”?За мен киното не е работа. Снимах „Роден дом” основно като протест, колкото и малък да е той, защото не мога да направя нищо повече на този етап. Какво ще кажете за арт киното (sanat filmleri) в Турция? Смятате ли, че има талантливи имена сред новите режисьори?С понятието „арт кино” свързвам все повече намаляваща и почти вече несъществуваща публика. За съжаление това е така, както в Турция, така и в целия свят. В Турция има много режисьори, които се опитват да правят филми с благородни цели, намиращи спонсори и държавно подпомагане, но не мога да се сетя за пример, който да ме задоволява.Според Вас задоволява ли се арт киното днес със своя фестивален живот и публика или се опитва да разшири мащабите си?Под натиска на нарастващото население на Земята и материалното мислене, е започнал един унищожителен процес, който е като отражение на душевността на времето ни. В резултат на това отчуждаване, смятам че и изкуството изчезва. Когато опасността е толкова жестока и толкова близо, когато нашето чувство за принадлежност към земята, да не говорим за родината, е толкова отслабено, какъв би могъл да бъде смисълът на изкуството или на художествените филми?Какво Ви предстои?Въпреки всичко, размишлявам над един въпрос и се опитвам да нахвърлям сценарий. За начина, по който човечеството се е разпростряло на планетата Земя.ИЗВЪНРЕДНА ПРОЖЕКЦИЯ04.02 /понеделник/ – 18.15ч. Евро СинемаРоден домHome - YurtТурция (2011) 76’Режисьор: Музафер ЙоздемирС: Музафер Йоздемир, Канболат Гьоркем Арслан, Мухамед УзунерРежисьорски дебют на Музафер Йоздемир, отличен с наградата за мъжка роля на фестивала в Кан за участието си в „Отчуждение” на Нури Билге Джейлан. Доган – песимистичен и невротичен архитект, се разболява, докато работи в околностите на Истанбул. Лекарите го съветват да замине някъде и да си почине. С носталгия по дома, Доган решава да отиде в родния си град, който не е виждал от години. ... още »
17-ият София Филм Фест, съвместно с Италианския културен институт, има удоволствието да покани българската публика на среща с легендата на италианското кино, режисьора Паоло Тавиани, и съпругата му, художникът по костюмите Лина Нери Тавиани.Режисьорската дейност на братя Тавиани, осъществявана „на 4 ръце” през последните 50 години, е почти уникален случай в историята на киното, довел до създаването на 22 творби, отличени с много международни награди от Кан, Берлин и Венеция до Монреал, Москва и много други престижни фестивали.Виторио (1929) и Паоло (1931) Тавиани са родени в малко село в Тоскана. Следват изкуство в Университета на Пиза, а след това се насочват към киното, повлияни от срещата си с неореалистичната драма „Пайза” на Роберто Роселини. През 1954 г. братята снимат първия от 7 документални филма – „Miniato, luglio '44”, разказ за избиването на част от жителите на родното им село от нацистите. Игралният им дебют „Un uomo da bruciare” се появява през 1962 г., с Джан Мария Волонте в първата си главна роля.Остри и безпощадни наблюдатели на промените, които разтърсват и формират италианското общество, Паоло и Виторио Тавиани преплитат в творчеството си история, психологически анализ и лиризъм, подчертан от въздействащата музика на Никола Пиовани, която превръща филмите им в кинематографични опери, където мечтите и реалността са тясно свързани.С „I fuorilegge del matrimonio” (1963), в който участват Уго Тоняци и Ани Жирардо, режисьорската двойка създава една сладко-горчива комедия по темата за развода, а първият голям международен успех им носи „Алонзанфан” (1974) – поглед към Италия в годините след Наполеон и провала на избухналите революционни вълнения. През 1977 г. се заемат с разказа за суровата съдба на сардинско момче, отглеждано с рядка бруталност от баща си овчар.Историята от „Баща господар” придизвиква бурни дискусии в Кан, но и спечелва журито до степен да му бъде присъдена „Златна палма”. Темата за войната, пречупена през призмата на детството, продължава да вълнува братя Тавиани и в „Нощта на Св. Лаврентий” (1982), който получава Специалната на града на журито в Кан.Една от най-знаменитите режисьорски двойки в киното подхожда към социалните и политическите проблеми на своето време от поетична, а не от философска гледна точка, с помощта на алегорията в отминали и бъдещи времена. Утопията е едновременно есенцията на тяхната работа и фундаменталната връзка, която киното им поддържа с реалния свят. Едва ли е възможно да се опише как братя Тавиани си разделят задачите по време на снимки. При представянето на „Баща господар” в Кан, един от двамата, отговаряйки на въпроса на журналист, дава едно шеговито обяснение: „Ние сме като капучиното... Трудно е да се каже къде свършва кафето и къде започва млякото!”През 1987 г. Паоло и Виторио напускат за кратко Италия и снимат в САЩ „Добро утро, Вавилон”, сатирична и енергична фреска за холивудското общество от епохата на Грифит. Големи почитатели на творчеството на Пирандело, братя Тавиани екранизират много от разказите му в двете части на филма „Хаос” (1984 и 1998). Сред актьорите, с които са работили, са Марчело Мастрояни, Изабела Роселини, Нани Морети, Шарлот Генсбур, Изабел Юпер, Микеле Плачидо, Летисия Каста, Пас Вега. Предпоследният им филм „Чифликът на чучулигите” (2007) е сниман в България, с участието на известни български изпълнители, и разказва за съдбата на арменско семейство в Турция през 1915 г.„Понякога ни питат защо се занимаваме с кино. Отговорът е – в името на любовта, за да обичаме и да бъдем обичани от хора, които не познаваме, и с които вероятно никога няма да се запознаем”, признава Паоло, а Виторио Тавиани добавя: „Киното е моят живот, защото без него щях да бъда само призрак и отношенията ми с другите хора биха се разтворили в мъглата.”Игрално-документалният „Цезар трябва да умре” (2012) е най-новият филм на братя Тавиани, отличен със „Златна мечка” от Берлинале 2012 и с „Давид на Донатело”. Репетициите и изпълнението на пиесата „Юлий Цезар” на Шекспир, изиграна от затворници с дългогодишни присъди в затвора Ребибия в Рим, е в основата на тази концентрирана, наситена и силновъздействаща драма... „Цезар трябва да умре” (2012)Филмът ще бъде представен на официална италианска гала в рамките на СФФ 2013 от режисьора Паоло Тавиани и съпругата му Лина Нери Тавиани – специални гости на 17-ото издание на фестивала.Лина Нери Тавиани е сценограф и художник по костюмите на над 70 игрални и телевизионни филма през периода 1965 – 2012, в това число на 18 филма на братя Тавиани и на последните две кинотворби на Нани Морети. Носителка е на „Давид на Донатело” за работата си в „Росини! Росини!” (1991, реж. Марио Моничели). ... още »
Ева Грийн ще влезе в ролята на Ава Лорд в предстоящото продължение на "Sin City" - "Град на греха: Жена, за която да убиваш".Ава Лорд е жената от заглавието, описвана от Робърт Родригес и Франк Милър като „един от най-очарователните и смъртоносни образи в Sin City".Френската актриса ще участва в много сцени заедно с друг новак в поредицата - Джош Бролин, който ще бъде в ролята на бившия й любовник Дуайт (изигран в оригинала от Клайв Оуен, който обаче отпадна от актьорския състав на "Град на греха: Жена, за която да убиваш", тъй като според сценария героят му ще има различно лице).Ева Грийн ще се превъплъти в красива и мистериозна жена, която въвлича фотограф в мрежа от секс, интриги и убийство.Родригес и Милър не крият задоволството от новото си попълнение: „Искахме да разкажем тази история от много време. Ава Лорд е един от най-очарователните и смъртоносни образи в Sin City. От самото начало знаехме, че ни трябва актриса, която да може да въплъти различните нюанси от характера на тази фатална жена и така намерихме Ева Грийн. Във възторг сме, че Ева се присъединява към нас". ... още »