Подаръци и отстъпки ви очакват с програмата за следващата филмова седмица (19.04 - 25.04) в Cineland Bulgaria Mall. 🎉🎬
⚡️ Най-новите филми на голям екран от този петък: 🎁 Ексклузивна предпремиера на „Каскадьорът’’ на 24 април (сряда) от 20:00 часа. Всеки закупил билет за филма, получава комплимент от нас - Red Bull (кен) и ваучер за екстремно преживяване от makaroon.bg 🎁💥 👉 Предпремиера: „Каскадьорът“ - Приключенски, Екшън. 👉 Премиера: „Опасни шматки“ - Комедия. 👉 Премиера: „Заешка академия“ - Анимация. 👉 Премиера: „Абигейл“ - Ужаси.
🎫 Билети на www.cineland.bg, мобилното приложение или касите на киното. Цени на билети: Понеделник-неделя 2D - (16/13*лв.), 3D (17/*14лв.) Предпремиера 2D/3D - 17 лв./18 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда *не важи за официални празници*) - 2D - 10 лв/ 3D - 10 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенсионери и хора с увреждания. 👉 Изтеглете мобилното ни приложение от линковете по-долу: iOS: https://bit.ly/cinelandapple Android: https://bit.ly/cinelandgoogle
Линдзи Лоън ще играе ролята на Елизабет Тейлър в телевизионен филм за бурната връзка на звездата с Ричард Бъртън, съобщи телевизионната мрежа "Лайфтайм", потвърждавайки слуховете, които се носят от седмици, пише АФП.25-годишната Линдзи Лоън е "една от редките актриси, които притежават талант, красота и тайнственост и така могат да могат да се въплътят в такава провокативна филмова икона (като Елизабет Тейлър), каза вицепрезидентът на "Лайфтайм" Роб Шернау.Лоън, която се опитва да си върне кариерата след дълги проблеми със съда и с алкохола, каза, че винаги се е възхищавала и изпитва огромно уважение към Лиз Тейлър, предава БГНЕС. "Тя бе не само невероятна актриса, но и изключителна жена", каза тя и добави, че за нея ще е чест да бъде избрана да играе тази роля.Снимките за филма ще започнат през юни в Лос Анджелис, се казва в комюнике. ... още »
Рафи Бохосян влиза в сериала „Етажна собственост” този четвъртък по Нова телевизия. Победителят от „X factor” призна в края на миналата година, че една от мечтите му е да се снима в комедиен сериал. Още тогава водещата Гала направи изненада на талантливия бургазлия и го свърза с продуцента на „Етажна собственост” Краси Ванков, който обеща Рафи да получи роля във втория сезон на сериала. Ето, че това вече е факт и на 26-ти април Рафи ще се развихри като актьор.Историята в епизода се завърта около домоуправителя Величко (Явор Гигов), който като чистокръвен хипохондрик си втълпява, че е болен от смъртоносна болест. Величко е толкова убедителен, че всички съседи от блока започват да му вярват и да го избягват. Всеки един от съседите е готов да му обърне гръб, включително майка му и жена му Мими. И точно тогава се появява героят на Рафи, който му подава ръка. Двамата изглеждат почти като двойници на екрана, Рафи дори има и мустаци като на Величко.От екипа на сериала издадоха, че ролята на певеца е свързана с много впечатляваща негова изява, но той не играе себе си. Снимките на сцените с него са били в известен столичен клуб, където по сценарий са събрани всички съседи от блока. Много ефекти съпътстват сцените с Рафи, а накрая дори има и един вълнуващ дует между Рафи и домоуправителя Величко, които изцяло се раздават на сцената за радост на зрителите.Рафи и актьорът Явор Гигов, били много добър тандем пред камера. Двамата се сприятелили на снимките и оттогава са забелязвани вече няколко пъти да обикалят столични клубове в обща компания, за радост на фенките. Снимките на епизода с Рафи протекли изключително забавно и целият екип бил впечатлен от дисциплината и професионализма на бургазлията. Въпреки, че никога не се е снимал във филм, той се справил отлично с ролята си. Можем да се убедим в това и сами в следващия епизод на „Етажна собственост” този четвъртък от 21ч. по Нова телевизия!Още снимки от епизода и участието на Рафи, можете да разгледате на официалния сайт на „Етажна собственост” ето тук: http://www.novatv.bg/etajna ... още »
Най-престижният кинофестивал в света Кан обяви днес селекцията на филмите, които ще се борят за призовете в 50-годишното юбилейно издание на програмата Седмица на критиката след по-малко от месец. Филмът на Илиян Метев „Последната линейка на София”, копродукция с Германия и Хърватска, беше представен преди месец в програмата Балкан Скрийнингс на София Мийтингс, която има за цел да промотира нови български творби и филми от балканския регион пред селекционери на световни филмови фестивали, журналисти и разпространители. През 2012 година бяха представени повече от 70 филма в завършен и работен вариант.Както споделя артистичният директор на Седмица на критиката Шарл Тесон, след отбелязването на 50-годишнината на фестивалната секция – „50 години открития”, през 2012 година фокусът е различен – „младост безкрай”. В конкурсната пълнометражна програма на Седмица на критиката са само седем филма, като наред с „Последната линейка на София” на Илиян Метев, са „Тук-там” („Aquí y allá”) на режисьора Антонио Мендес Еспарза (копродукция на Испания, САЩ и Мексико), френският филм „В галоп” („Au galop”), режисиран от актьора Луи-До де Льонкса със съдействието на Сандрин Бонер, „Съседи на Бога” („Les Voisins de Dieu”) на Мени Яеш (Израел/Франция), филмът на Давид Ламбер „Отвъд стените” („Hors les murs / Beyond the Walls”), продуциран от Белгия, Канада и Франция; „Амбулантни търговци” („Peddlers”) на Васан Бала (Индия) и филма на Алехандро Фадел „Бягство в дивото” („Los Salvajes”) (Аржентина). След като представя накратко конкурсните пълнометражни филми, артистичният директор подчертава, че „всяка фестивална селекция трябва да хвърля сноп светлина върху съвременното кино. Затова и пожеланието за 2012 година е „Нека Седмицата да запали светлина!”През 2009 година Илиян Метев участва в конкурса за Наградата Джеймисън на 13-ия София Филм Фест с 30-минутния си филм „Голешево” за смъртта на едно забравено планинско градче в България. „Последната линейка на София” е единственият документален филм в тазгодишната селекция на Седмицата на критиката. В един милионен град има само 13 линейки! Краси, Мила и Пламен са невероятните герои на филма: енергиични, с чувство за хумор, раздават себе си в опит да спасят живота на другите. Колко дълго те ще имат сили да изпълняват своята мисия, въпреки големия брой препятствия в града?Седмицата на критиката е най-дългогодишната паралелна конкурсна програма на филмовия фестивал в Кан. Първото й издание е през 1962 година и е организирана от Френския синдикат на филмовите критици. В този конкурс участват първи или втори филми на режисьори от цял свят и вече 50 години целта на програмата е да открива нови таланти.Българското кино бе представено успешно в миналогодишното издание на Седмица на критиката с дебюта на Константин Божанов „Аве”. През 2012 филмът на Илиян Метев е единствената творба от Източна Европа в 50-годишното издание на Седмица на критиката в Кан. ... още »
Американската актриса Анджелина Джоли, чийто първи филм като режисьор разказва за насилието срещу жени по време на конфликта в Босна (1992-1995 г.), беше обявена днес за почетен гражданин на Сараево, съобщи официален източник, цитиран от БГНЕС.Чрез своя филм "В земя на кръв и мед" Анджелина Джоли "допринесе за запазването на истината за събитията, свързани с войната в Сараево и в Босна", се казва в комюнике на областния съвет на Сараево, с което той обяснява решението си.То било взето от съвета единодушно. Област Сараево покани 36-годишната актриса да присъства на 3 май на тържествена церемония, на която ще й бъде връчена награда, съпътстваща почетното гражданство, съобщи представител на местните власти.Тази награда се връчва всяка година на чуждестранни граждани за приноса им към насърчаването на човечността, демокрацията и толерантността. Филмът на Анджелина Джоли, заснет през 2010 г., разказва за любовта на млада мюсюлманка със сърбин, които се озовават в противоположни лагери след избухването на конфликта.Той беше приветстван от асоциации на мюсюлманските жертви на войната в Босна, но осъден като "антисръбски" от сръбски асоциации. Според местни асоциации около 20 000 жени, повечето от които мюсюлманки, са станали жертва на сексуално насилие по време на босненския конфликт. Войната отне живота на около 100 000 души.Редактор: Сияна Любомирова ... още »
от Александър Райчев„Тъмни сенки“ е филм, който ще зарадва всички истински фенове на киното, защото е своеобразно завръщане на гениалния Тим Бъртън към това, което умее най-добре – да разказва странни и мрачни истории с чудати герои, чиито действия се разгръщат на фона на често буквално оживяващи декори, характерни за отминали времена.Всичко това гарнирано с музиката на неповторимия Дани Елфман и фокусирано върху изпълнението на безспорния избор №1 за Бъртън, а именно твърде комерсиализиралия се в последно време Джони Деп, който тук получава шанс за реабилитация с възможността да вдъхне живот в образа на още един безкрайно нестандартен герой.Последната съвместна работа на Бъртън и Деп бе по изключително доходоносната 3D екранизация по „Алиса в страната на чудесата“, която обаче бе твърде комерсиално залитане за дуото и напълно резонно бе хладно приета сред критиците и истинските ценители на седмото изкуство.Истинско облекчение е фактът, че от Уорнър Брос не са оказали натиск върху Бъртън да сътвори още едно ненужно 3D заглавие в кариерата си, така че всички зрители ще могат да се насладят на „Тъмни сенки“ без досадното присъствие на 3D очила на главата си, за да гледат презентация, чиято единствена цел е да им прибере по-висока цена за билета.Историята в „Тъмни сенки“ се завърта около семейство Колинс, което в средата на 18 век се мести от Ливърпул в Новия свят и започва доходоносен риболовен бизнес. За зла беда младият наследник Барнабас Колинс (Деп) успява да преспи точно с Анджелик (Ева Грийн) – единствената прислужница, която е и вещица.След като отхвърля любовта й и се насочва към невинно изглеждащата Жозет, Барнабас си навлича омразата на Анджелик и скоро се оказва превърнат в чудовище, което селяните оковават в ковчег, заровен дълбоко под земята. Всичките му близки, разбира се, са предварително избити от развилнялата се вещица.Два века по-късно, през 1972 за по-точно, група неблагоразумни работници изравят ковчега и срязват веригите, което освобождава вежливият вампир, който се извинява на човешкия добитък преди да му изсмуче кръвчицата. Барнабас се завръща в семейното имение, където открива последните останки от рода Колинс, който се ръководи от Елизабет Колинс Стодард (Мишел Пфайфър).Семейният бизнес тъне в руини, защото не друга, а самата Анджелик продължава да командва парада в района и е развила печеливш бизнес за консервиране на риба. Очевидно настава време за решителен сблъсък, който ще реши съдбата на семейство Колинс и ще сложи край на противопоставянето между някогашния господар и бившата му прислужница.„Тъмни сенки“ е вдъхновен от едноименен сериал, излъчван в САЩ в края на 60-те и началото на 70-те години на 20 век. В България едва ли има някой, който да е запознат от първа ръка със сериала, така че паралели могат да се направят по-скоро с филми като „Семейство Адамс“ и „Смъртта й прилича“, които са класики в жанра на пропитото с мрачен хумор фентъзи кино, чиито герои не са нито напълно положителни, нито напълно отрицателни, но като правило са супер странни и шантави.Едва ли ще е пресилено да кажем, че Деп успява да разгърне потенциала си най-вече, когато влиза в кожата на възможно най-нестандартните образи във филмите на Бъртън – от нещастното създание в „Едуард Ножиците“, през тъжно-смешния крал на шоколада Уили Уонка в „Чарли и шоколадовата фабрика“, до касапина в кървавия мюзикъл „Суини Тод: Бръснарят демон от Флийт стрийт“.И в „Тъмни сенки“ Деп е трансформиран до неузнаваемост под вещите ръце на гримьори и коафьори, за да ни предостави още едно от коронните си изпълнения, които явно оживяват тогава, когато Деп почти не прилича на истинското си „Аз“ и това му позволява да даде пълно поле за размах на въображението си, което тук го трансформира в състрадателния кръвопиец Барнабас, който копнее за истинско семейство, а убива само по принуда на хвърленото му проклятие.Филм на Бъртън евентуално може и да мине без Джони Деп, но понастоящем присъствието на Хелена Бонам Картър вероятно е част от договора, който режисьорът подписва преди начало на снимките. Нежната половинка на мистър Бъртън, подобно на Джони Деп, блести най-ярко в чудати и нестандартни образи, а тук и е отредена ролята на алкохолизираната д-р Джулия Хофман,семейният психиатър, който започва да си прави тънки сметки щом разбира за истинската природа на появилия се от нищото Барнабас. Без да разкривам твърде много ще спомена само, че Бонам Картър вероятно ще се развихри истински в заложеното продължение, чиято реализация зависи изцяло от финансовите постъпления на „Тъмни сенки“.Далеч по-интересен е изборът на Мишел Пфайфър, която в последните години не получава особено много роли, а за качествени такива да не говорим. Две десетилетия след съвместната им работа по „Батман се завръща“ Бъртън отново й гласува доверие, за да пресъздаде властната Елизабет Колинс, която трябва да впрегне цялата си воля, за да запази спомена за някога великия род жив и да осигури просъществуването му за поколенията.Пфайфър излъчва аристократично достолепие и в същото време готовност да действа решително спрямо враговете си, когато обстоятелствата го налагат. Нейната роля и изпълнение определено са най-интересни редом с това на титуляра Деп.За високото ниво на техническата част от продукцията едва ли има съмнения у някого, но все пак си струва да отбележим работата на сценографите, които са създали истински жив и дишащ персонаж в лицето на имението на рода Колинс, чиито стаи, картини и декорации само чакат да се включат в действието. Заедно с началната увертюра, която ни показва Колинспорт отпреди 2 века, „Тъмни сенки“ стилистично се доближава най-вече до моя личен фаворит в творчеството на Бъртън-Деп „Слийпи холоу“, като основен виновник за това е главният дизайнер Рик Хайнрихс, който работи и по двата филма. Изключително постижение е и пресъздаването на цяло риболовно градче, което е пропито с духа на 70-те години до най-малкия детайл.Музиката на Дани Елфман отдавна е неизменна част от филмите на Тим Бъртън. И в „Тъмни сенки“ тя е изключително хитро използвана в отделните епизоди, а цялостната музикална картина на филма се допълва с редица класически хитове с давност 30-40 години, които ще допаднат на малко по-възрастната аудитория, която ще е доволна да разбере, че и в днешната ера на кино за лесна употреба все още има творци, отдаващи дължимото на миналото в изкуството. За десерт пък е поднесен и самият Алис Купър, който тематично се вписва перфектно в една история за вражда между вещица и вампир по принуда. В заключение още веднъж искам да подчертая, че „Тъмни сенки“ е истински филм на Тим Бъртън, който безспорно е холивудският крал на странното кино. Странно в най-добрия смисъл на думата, а именно странно като различно, колоритно и кипящо от мрачно-комична енергия. Филмите на Бъртън се стремят да отворят очите на публиката със средствата на фантастични приказки и да й покажат, че зад външността на привидно най-голямото чудовище може да се крие едно голямо сърце, което просто копнее да бъде разбрано и обичано. Самият Бъртън със сигурност създава филмите си с много обич към героите си и със много страст и внимание към детайла на една вселена, към която мнозина са пристрастени. Ако сте един от истинските му фенове едва ли има нужда да бъдете дълго увещавани да гледате и „Тъмни сенки“, а ако тепърва искате да се запознаете с този истински майстор-разказвач, то „Тъмни сенки“ със сигурност ще ви предостави удачна отправна точка и ще ви накара да потърсите още от същото. ... още »
Този вторник, в шоуто “Денис и приятели” ще гостуват трима много специални гости. Първи в студиото ще влезе Илиян Матеев, който ще представи проекта на сдруженито "Аз обичам България" за 133 метров паметник на Васил Левски.Паметникът ще бъде построен в близост до Свиленград, а Илиян и Денис ще обсъдят и позитивните и негативните аспекти на този смел проект. Веднага след това Денис ще посрещне Мартин Стоянов, който ще разкаже за предстоящия „Loud Festival”. За финал, зрителите ще видят нов сингъл и видеоклип на младата певица Мона – Free. Гледайте „Денис и приятели” този вторник от 23:05ч. само по БНТ1 ! ... още »
Само няколко месеца след като навърши 80 години, почина големият телевизионен режисьор академик Хачо Бояджиев. За БНТ той ще остане създател на телевизионните стандарти.Повече от 40 години от живота на Хачо са свързани с работата му за нашата телевизия. За колегите си в БНТ той ще остане човекът - епоха, професионалистът с безпогрешен нюх за качественото. За него правилата за производство и талантливите режисьори бяха двата основни фундамента на добрата телевизия.Рядко изричаше похвали, често обаче критикуваше. Зрителите завинаги ще запомнят великолепните му Новогодишни програми, мюзикълите и постановките от Телевизионния театър, заснети под неговата режисура.За служителите на БНТ ще остане като един от най-обичаните генерални директори на медията, който е познавал всичките си колеги лично. Поклон пред паметта му! ... още »