🎥 От 26 април, в кината – филмът, удостоен със „Сребърен лъв“ за режисура от фестивала във Венция, както и с наградата за изгряващ актьор на Сейду Сар. Не пропускайте „Аз, Капитан” на режисьора Матео Гароне!
Филмът се разпространява в България с подкрепата на Национален филмов център / Bulgarian National Film Center и програма Creative EuropeТворческа Европа" – подпрограма Медиа на ЕС.
Две документални ленти за Боб Дилън ще се бъдат издадени в блу-рей формат за първи път. Това ще се случи на 26 април. Двете заглавия - „Don't Look Back" на Дон Алън Пенебейкър и "The Other Side Of The Mirror - Bob Dylan Live at the Newport Folk Festival 1963-1965" на Мъри Лернър - представляват класически документални филми за рок енд рол музиката.Блу-рей възстановката на творбата на Лернър включва ново интервю с режисьора Пенебейкър.Филмът проследява изпълненията на Дилън по време на фолк фестивала в Ню Порт през 1963 г., 1964 г. и 1965 г. Това е и времето, когато Дилън минава на „електрическа" вълна.В изявление пред медиите Лернър заяви: „Решихме да няма глас зад кадър, да няма режисирани интервюта, да не присъстват разговори със самия Дилън. Нищо освен Боб Дилън, който свири на сцената.Това е много вълнуващо. Единствено чистото преживяване ти дава онова, от което се нуждаеш". ... още »
"Моят танц с живота" е нарекъл Патрик Суейзи автобиографията си, написана заедно със съпругата му Лиса Нийми (томчето излезе и на български с клеймото на "Изток-Запад").Тя е документирала борбата на звездата от "Мръсни танци" с рака и е съхранила мислите, които са го вълнували до смъртта му на 15 септември 2009-а, предаде АСН.Битката с рака е най-голямото предизвикателство и откровение, което някога съм изживявал. Тя представлява пътешествие сред емоции, каквито не бях изпитвал. Да се изправиш лице в лице със собствената си смърт - това е най-бързият начин да разбереш що за човек си. От теб се смъкват всички ненужни глупости, разкрива се твоята същност - силните и слабите ти страни, начинът, по който гледаш на себе си. Душата ти", признава актьорът.В друг пасаж Суейзи споделя: "Така изникват непосилните житейски въпроси: Има ли Рай? Ще отида ли там? Какъв е смисълът на живота и съдържа ли той нещо повече от моя собствен нарцисизъм? Добре ли живях? Добър човек ли съм? Тези трудни дилеми с лека ръка може да бъдат отхвърлени, ако тепърва предстои целият ти земен път. Но когато си изправен пред собствената си смърт, те изведнъж придобиват напълно ново значение!"В мемоарите си Суейзи разказва и за своето детство в Тексас, безбройните битки с неизвестното и за любовта на живота си Лиса Нийми. Редактор: Десислава Ушатова ... още »
Илиян Джевелеков е режисьор, съсценарист и продуцент на “Love.net”. Роден е през 1966 г. в Пловдив. Учил е психология в СУ „Св. Климент Охридски”, но завършва и кино и ТВ режисура в НАТФИЗ. Още като студент работи като режисьор в Студентска програма “КУ-КУ” . През 1993 г. филмът на Илиян Джевелеков “Искам да съм свободен” печели награда за най-добър късометражен филм на Международния филмов фестивал “Златна роза” във Варна.През 2001 г. заедно с Матей Константинов и Георги Димитров създава продуцентска компания “Мирамар Филм”, която днес се нарежда сред водещите производители на документални и игрални филми, както и на ТВ реклами в България. Илиян Джевелеков е режисьор на десетки рекламни клипове и на документални филми. Премиерата на последния му документален филм “Куба е музика” беше в рамките на София Филм Фест през 2009 г. и след това участва в редица международни фестивали и пазари. “Дзифт” (2008) на режисьора Явор Гърдев е продуцентският кинодебют на Илиян Джевелеков. Филмът получи наградата „Сребърен Свети Георги” на Московския кинофестивал, „Златна роза” на фестивала на българското кино във Варна и след това участва в много престижни международни фестивали. Филмът е продаден в САЩ, както и в много европейски държави. “Love.net” e режисьорският кинодебют на Илиян Джевелеков. Идеята за филма се ражда през 2004 г., а от 2007 стартира сериозната работа по подготовката му. Как се промени вашето лично интернет общуване покрай работата ви по филма? Стана ли по-интензивно, или преценихте, че не е толкова важно?Затруднява ме въпросът, защото ние се бяхме потопили дотолкова в тези сайтове за запознанства, че професионално се занимавахме само с тях. Бяхме изцяло отдадени на проекта, особено когато направихме акцията „Да направим филма заедно” в един от сайтовете за запознанства. Получавахме стотици писма на ден с различни лични истории и не съм правилният човек, който да отговори на този въпрос, защото аз бях в интернет постоянно, но професионално.Как подбрахте актьорския състав? От персонажите в сценария ли изхождахте, търсейки подходящи да ги изиграят актьори, или нагодихте някои от персонажите към актьорите?С изключение на героите, които играят Христо Шопов и Захари Бахаров, за останалите персонажи е правен кастинг. Със Захари и Христо разговаряхме на етап, на който сценарият все още се работеше. Стиснахме си ръцете и продължихме да пишем сценария със знанието кой какъв персонаж ще изиграе. Това улесни работата ни. Останалите герои, както казах, са намерени с кастинг от Александра Фучанска. От осемте главни персонажа имаме трима дебютанти в киното – Джон Лоутън, Диляна Попова и Лора Чешмеджиева.Защо избрахте точно тази история да разкажете в своя дебют като режисьор в игралното кино? Да се прави кино, особено в България, е изключителен лукс за личния ти живот, за бизнеса ти. Това е трудно и изискващо пълно отдаване занимание. Да се отдадеш напълно на нещо, в чиито качества не си сигурен или не те вълнува, е дълбоко безперспективно. Когато се появи идеята за този филм, да се минава постепенно през етапите на творческия процес, да се получава периодично потвърждение, че интересът е налице, беше ясният знак, че сме нацелили нещо, което ще ни държи мотивирани и с блясък в очите до края. Това беше и причината да искаме на всяка цена филмът ни да бъде смилаем, разбираем, да вълнува и усмихва. Мечтата ни е този филм да бъде обикнат от хората.Ами той е такъв, ако съдя по себе си – и смилаем, и разбираем.Да, искахме да е ясно какво се случва, не да предлагаме някакво сложно изкуство, предназначено за трима човека.Да, но в него има частици сложно изкуство и различни препратки, които, ако човек пожелае, може да проследи и разтълкува в дълбочина сам за себе си.Да, надявам се това да се усети.Как постигнахте баланс между това, което ви вълнува и искате да разкажете в творческо отношение и неизбежната страна на бизнеса – в някои кадри се усеща, че има скрита реклама, така, както вече сме свикнали да виждаме в холивудските филми? Това вече е неизбежна част от филмите, но на вас натежа ли ви? Надявам се, че като краен резултат присъствието на т. нар. product placement да е направен с мяра, дискретно и с вкус. Този въпрос отваря едни други врати. Става дума за следното – направили сме си труда и сме положили огромни усилия да се срещнем с хора от корпорации още на зелено и да ги убедим да участват със свои пари във финансирането на филм, който без тях не може да бъде заснет. Тези хора ни помагат с инвестирането на пари, без да имат никакви големи реални ползи. Не са наясно какво въобще ще излезе от този продукт, колко човека ще го изгледат. А и законодателството е такова, че те няма да имат такива облекчения, каквито са предвидени за хора, спонсориращи изкуство в по-нормалните държави. Ние се гордеем с това, че десетки големи български корпорации ни гласуваха доверие още в началото, заради черните ни очи.Убедителни черни очи имате значи!Ами не знам, но замислете се, рискът е огромен. Ако тези хора видят на финала един много лош резултат, какво се случва? Доверието им ни държа допълнително мотивирани да гоним добър резултат.Вие казахте на пресконференцията, че за вас до момента най-важното е било да завършите филма. И все пак, какъв е първоначалният му старт в кината – само в София ли излиза, каква е стратегията ви за разпространението му?Филмът тръгва на немислимите до преди няколко години 30 екрана. „Дзифт”, за сравнение, стартира на 7. Причината за това беше пълното недоверие на разпространителите към българското кино заради обективните резултати от зрителския интерес. Сега стартираме във всички големи градове, в които има кина. На първи април, премиерната дата на филма, ще бъдем в Пловдив, като една от причините за това е, че в екипа ни има силно присъствие на хора от там, включително и аз. За нас това е сантимент и приятна възможност да се видим със съгражданите си.Интервюто взе Лора Трайкова ... още »
Премиерната комедия “Скок-подскок” застана на първо място в американския бокс офис, с общи приходи от 38,118,000 долара – резултат, който не само надмина очакванията на бокс офис анализаторите, но и превърна “Скок-подскок” във филма с най-успешен премиерен уикенд за 2011-та година.По принцип, семейните комедии се радват на прилични успехи в САЩ, но според наблюдатели, “Скок-подскок” има шансове да се превърне не само в много успешен филм, но и в един от големите комедийни хитове на 2011-та.Спечеленото до момента вече надмина очакванията на Universal Pictures, и до седмица и половина, режисирания от Тим Хил филм ще успее да покрие вложения бюджет от 63 милиона долара.Екшън-трилъра “Първичен код”, в който главните роли се изпълняват от Джейк Гиленхал и Мишел Монаган, заема втора позиция. За премиерния си уикенд, филма е спечелил 15,053,000 долара.Преди премиерата, се появиха съмнения относно възможността на “Първичен код” да привлече по-голяма публика – последните няколко филма на Джейк Гиленхал, включително и “Любовта е опиат”, бяха финансови разочарования, а режисьора Дънкан Джоунс е известен най-вече с независимата продукция “Луна”, която също не успя да привлече американските зрители към кината. Въпреки това, премиерния уикенд на “Първичен код” бе, ако не успешен, то приличен. Филмът няма да се превърне в голям хит, но поне ще успее да покри бюджета си, който се равнява на 32 милиона долара.Хорърът “Insidious” е на трето място в класацията. За първия си уикенд по американските кина, филма е натрупал 13,496,000 долара. Точно както “Паранормална активност”, “Insidious” е заснет с бюджет от малко над един милион долара, което го прави един от най-нискобюджетните филми на всички времена. Но благодарение именно на малкия си бюджет, лентата вече се счита за успешно заглавие.Друго предимство на “Insidious” е и самия режисьор Джеймс Уан, който е познат на почитателите на хорър жанра, като човека, който през 2004-та година даде старта на хитовата поредица “Убийствен пъзел”.Комедийният “Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules”, който миналата седмица заемаше лидерската позиция, сега застава на четвърта позиция, като за близо две седмици е спечелил напълно приличните 38,355,000 долара. Филмът на Дейвид Боуърс нямаше претенции за големи приходи, въпреки че е продължение, и затова успехът му до момента е без съмнение изненадващ.Бюджетът на “Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules”, равняващ се на 21 милиона долара, е вече покрит, а според наблюдатели, приходите ще продължават да се увеличават значително и през следващата седмица.Пети е трилъра с Брадли Купър и Робърт де Ниро, “Високо напрежение”. За трите седмици след премиерата, лентата е натрупала 55,604,000 долара – сума, която е повече от прилична за филм от този жанр, и която затвърждава Брадли Купър като един от най-успешните млади актьори на Холивуд. Смяташе се, че конкуренцията ще засенчи филма на режисьора Нийл Бъргър, но по всичко изглежда, че “Високо напрежение” е успял да намери своята публика. Очакванията са, че продукцията ще завърши представянето си с приходи от около 75 милиона долара.Криминалният “Адвокатът с линкълна” е на шесто място със спечелени 39,637,000 долара, за три седмици по кината. Филмът с Матю Макконъхи и Райън Филипе не разчиташе на голяма рекламна кампания, но това не пречи на лентата да се похвали със стабилни приходи.Основния конкурент на “Адвокатът с линкълна” беше “Високо напрежение” и въпреки че не успя да се представи по-добре от него, спечеленото от филма на Брад Фурман съвсем не е за подценяване.Фантастичната продукция “Sucker Punch: Измислен свят” заема седма позиция, като за десет дни е спечелила 29,876,000 долара. Имайки в предвид големите очаквания и масивната рекламна кампания, резултатите на филма са разочароващи. Малко вероятно е лентата на Зак Снайдър да получи по-голяма подкрепа през следващата седмица.Като се има в предвид и значителния бюджет, който надвишава 80 милиона долара, “Sucker Punch: Измислен свят” е на път да се присъедини към списъка на неочакваните финансови провали на 2011-та година.Анимационният “Ранго”, озвучен от звездата Джони Деп, е на осмо място. Лентата на Гор Вербински се представя напълно според очакванията и приходите, пет седмици след премиерата, се равняват на 113,783,000 долара. Досегашния успех на “Ранго” доказва, че анимационните продукции, които не се разпространяват в триизмерен формат, също могат да привлекат американската публика към кината. До момента по света, “Ранго” е спечелил над 200 милиона долара, и въпреки големия бюджет от 135 милиона, лентата вече се счита за успех.Комедията с комиците Самън Пег и Ник Фрост, “П.О.Л - Пич от Луната”, застава на девета позиция с приходи, три седмици след премиерата, от 31,934,000.От Universal Pictures признаха, че очакванията бяха за по-големи приходи, но въпреки това, филма не се счита за финансов провал. В най-добрия случай, “П.О.Л - Пич от Луната” ще успее да покрие вложения бюджет от 45 милиона долара. Създателите очакват добри приходи и от DVD и Blu-ray пазара.Десети в класацията е фантастичния “Битка Лос Анджелис: Световна инвазия”, който за близо един месец е натрупал приходи от 78,466,000 долара.Въпреки силния старт, лентата на Джонатан Лейбесман не успя да привлече по-голяма публика, и по всяка вероятност и въпреки прогнозите, няма да успее да достигне границата от 100 милиона долара. Но независимо от това, филма вече покри бюджета си от 70 милиона долара, а общите световни приходи се равняват на 158,100,416 долара.Бокс офис класация на Северна Америка за периода01 април - 03 април1 Hop - $38.1M / $38.1M2 Source Code - $15.1M / $15.1M3 Insidious - $13.5M / $13.5M4 Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules - $10.2M / $38.4M5 Limitless - $9.4M / $55.6M6 The Lincoln Lawyer - $7.05M / $39.6M7 Sucker Punch - $6.08M / $29.9M8 Rango - $4.56M / $114M9 Paul - $4.33M / $31.9M10 Battle: Los Angeles - $3.5M / $78.5M ... още »
Режисьорът Ридли Скот, който в момента снима научно-фантастичния филм „Прометей", обяви идеята за най-новия си проект - биографичен филм за жената-политик Гертруд Бел.Сценарист на лентата ще бъде Джефри Кейн, познат ни от „Вечният градинар", а филмът ще бъде направен като част от сделка с Foxstudio, според Deadline.com.Гертруд Бел се ражда през 1868 г. в заможно английско семейство. Възпитаничка на Оксфорд, тя създава своята репутация, заминавайки при свой чичо дипломат в Персия, като до началото на Първата световна война се превръща в основна фигура в политиката на Средния Изток.Бел има огромно влияние при определянето границите на Ирак след разпада на Османската империя, тя работи като археолог, дипломат, фотограф и шпионин - един от най-бележитите деятели на имперската политика на Британия в тези земи.Бел умира в Багдад през 1925 г., като в годините след края на Първата световна война, когато разпада на империята е придружен от постепенната загуба на семейния ѝ капитал, здравето на Гертруд се влошава. След като успява да се излекува от плеврит и губи брат си, Бел е намерана в леглото си след свръхдоза приспивателни, като все още съществуват спекулации доколко това е било самоубийство или неволна грешка. ... още »
Актисата Елизабет Хърли официално подаде молба за развод. Вестник Дейли Мейл разкрива, че причината за подаването на молбата е "невъздържано поведение" на съпруга й Арън Нейър, предаде КРОСС.Тази новина идва четери месеца, след като актрисата заяви в личната си страница в Туитър, че се разделя с 46-годишния индийски наследник.По това време Хърли бе обвинена, че има връзка с женения състезател по крикет Шейн Уорн. От своя страна, Хърли заяви, че връзката им е започнала след като тя вече се бе разделила с Нейър.Бракът й с индиеца бе първи за нея, след като като тя имаше 13-годишна връзка с известния актьор Хю Грант. Двамата се разделиха през 2000 г. Елизабет Хърли също така има 8-годишен син от връзката си със Стивън Бинг.Редактор: Десислава Ушатова ... още »
Изкуството е лицето и сърцето на всяко общество. То поражда въпроси, дава отговори, променя и утвърждава гледни точки. И АЗ МОГА / I Can Too вярва в силата и влиянието на изкустовото и залага на него, с желание да обогати и облагороди младите хора, да ги направи социално мислещи и ангажирани.Във време на икономическа криза и свръхматериализъм, двете най-ощетени сфери в общество ни: тази на изкуството и социалнaта, се подкрепят взаимно.Обединявайки се, те отправят призив към нас да потърсим изход по-надалеч от оцеляването днес, като помислим за другия, за себе си, за утре.Българското кино в лицето на актьора Георги Стайков, режисьора Виктор Чучков-син и продуцента Борислав Чучков на нашумелия филм "TILT" заявява: „Социалното у нас има нужда от подкрепа! Децата в нужда, на които И АЗ МОГА помага – също.”Заставайки зад каузата I Can Too, те показват гражданската си позиция и призовават своите почитатели да ги последват. „Искам да видя гражданско общество, което реагира на всяка несправедливост и на всеки сериозен проблем, който го касае.” – казва Виктор.Братя Чучкови са продуцирали редица късометражни и документални филми, някои с престижни награди, телевизионни шоу програми, реклами и множество музикални клипове на повечето български топ изпълнители. Имат също над 500 записа на филмова музика за световно-известни композитори и филмови режисьори.Социалната си ангажираност заявява и един от главните персонажи в "TILT" - Георги Стайков. Актьорът, станал известен с легендарния за редица поколения български филм "Вчера", споделя:„Вярвам, че сегашното поколение има възможност да направи страната ни по-добро място за живеене и пътя към успеха е, като започне да мисли социално.”Георги Стайков (полковник Катев в "TILT") е и едно от най-известните лица на шведското кино - снимал се е в нашумялата трилогия "Милениум", участва и в хитовия "Всичко за любовта" на Томас Винтерберг, редом до Шон Пен, Хоакин Финикс и Клеър Дейнс, а в последните няколко години ни напомня за таланта си в български филми като "А днес накъде", "Мисия Лондон".Без протести, отричане и крясъци, а единствено чрез себе си, изкуството и социалното работят еднo за другo. Посланието им е само едно, то е просто и видимо. Посланието са самите те. ... още »
„Битката с Дявола, което е основна задача на свети Архангел Михаил, се води и до днес, защото Дяволът е все още жив и властва над света.”папа Йоан Павел II„Ритуалът” е трилър със свръхестествени елементи, в който се разкрива как Дяволът може да достигне и до най-свещенитe места на Земята. Вдъхновен от действителни събития, филмът проследява живота на Майкъл Ковак, студент в духовната семинария (Колин О’Донъхю). Въпреки личните му убеждения и съмнения спрямо противоречивата практика, той е изпратен да учи екзорсизъм във Ватикана. Въоръжен с голяма доза скептицизъм, Майкъл се опитва да убеди своите висшестоящи, че тъй наречените „обладани от зли духове” трябва да се лекуват в психиатрия със съответните медикаменти, вместо да им се правят странни религиозни ритуали. Едва когато е изпратен като послушник при неортодоксалния отец Лукас (Антъни Хопкинс), легендарен свещеник, който е направил хиляди практики по екзорсизъм, Майкъл започва да променя своите убеждения. Той е изправен пред много сериозен случай, с който дори изключителните умения на отец Лукас се оказват непосилни да се справят. Майкъл става свидетел на невероятен феномен, който нито може да се обясни научно, нито подлежи на някакъв контрол. Младият духовник усеща ужасяващото присъствието на Дявола толкова реално, че това наистина променя досегашните му вярвания.„Дори и да не вярваш в Дявола, това няма да те предпази от него.” ~отец ЛукасРежисьорът Микаел Хафстрьом казва: „Съществува един общоприет интерес към ритуала „екзорсизъм”, който е продиктуван до голяма степен от религиозните убеждения и култура на хората. Това е видно от фурора, който направи филма от 70-те години на миналия век „Екзорсистът”. Хората по целия свят бяха впечатлени от самия ритуал, независимо от факта, че не вярват в него, нито пък го разбират.”Антъни Хопкинс се е доближавал най-много до природата на Дявола и Злото, в незабравимото му превъплъщение в ролята на Ханибал Лектър в трилъра „Мълчанието на агнетата”.За „Ритуалът” Хопкинс казва: „В нашия филм се задават следните въпроси: Съществува ли наистина Дяволът?, Има ли Бог?, Или те са само в съзнанието ни?, Кой може да каже?”Ирландският актьор Колин О’Донъхю отбелязва, че във филма са засегнати вселенските въпроси за това как хората се справят с необяснимото. „Съществува психологически спор относно идеята за обладаването от зъл дух, който се води от хиляди години. Едната теза е, че не става дума изобщо никакво обладаване, а за някакъв вид психическа болест. А другата е, че наистина съществуват дяволи и демони. Филмът ни разглежда няколко такива случая, и самият факт, че е вдъхновен от действителни събития, ни кара да се замислим сериозно относно истинността на явлението.”, обяснява О’Донъхю.Сюжетът на „Ритуалът” е базиран на книгата на Мат Балио, репортер живеещ в Рим, който бил дълбоко впечатлен от инициативата на Ватикана от 2007 г., която дава нови инструкции на духовниците относно ритуала по екзорсизъм и въвежда официално във всяка една епархия по един екзорсист. Продуцентът Трип Винсън казва: „Когато правиш филм като този, занимавайки се с големите въпроси за доброто и злото, си длъжен да се отнесеш към темата с нужното уважение и сериозност.” Продуцентите се доверяват на сценариста Майкъл Петрони да адаптира книгата на Мат Балио в сценарий за филм на големия екран. „Хората са привлечени към темата за обладаването, тъй като това е явление, което съществува от години и все още не е разгадано или разбрано. Около него витаят много въпроси, на които не може да бъде отговорено. Историята ни е базирана изцяло върху проучвания и хроники на действителни преживявания и случки. Позовахме се и на разговори със свещеници, които са били свидетели на ужасяващи неща.”, казва Петрони. Отец Гари, който е пастор и екзорсист в Северна Каролина и който работи като консултант по филма, обяснява: „Ритуалът по екзорсизъм съществува от 1614 г. Но все още много епископи и свещеници си нямат никаква представа какво да очакват по време на практиката, само знаят че си имат работа със Сатаната. Аз имах възможността да работя в Рим и да се обучавам от специалисти в областта на екзорсизма. Това което разбрах е, че екзорсизма е една изцерителна духовна практика, която помага на много страдащи хора да се излекуват.” „Не бих казал, че „Ритуалът” е просто един филм на ужасите.”, казва режисьорът Хафстрьом. „Той е една художествена измислица с много действителни случки, вплетени в нея. Когато прочетох сценария, бях впечатлен от различния поглед върху темата и ми се прииска да направя един впечатляваш филм с много напрежение, който да държи зрителите нащрек през цялото време.” Интересното нещо у скептиците е, че те винаги търсят доказателство. Въпросът е: „Какво ще направят като го намерят?”Отец ЛукасАнтъни Хопкинс играе отец Лукас, многообсъжданият екзорсист, който не е много обичан от ‘колегите’ си духовници. „Той е направил хиляди практики по екзорсизъм и влизал в хиляди битки с Дявола. Той не е обикновен свещеник. Около него витае усещането за двойнственост и опасност. За някои, отец Лукас е луд, за други – той притежава вродена топлина и доброта. Антъни Хопкинс изиграва тази двойнственост брилянтно!”, казва продуцентът Винсън. А режисьорът добавя: „Хопкинс е сърцето и душата на филма. Да имаш възможността да работиш със страхотен актьор като него е наистина фантастично!”Самият актьор казва: „Това което ме впечатли у моя герой е неговата собствена позиция по отношение на теологията. Когато отец Лукас се среща с младия свещеник Майкъл, той не знае какво да го прави. Двамата са много различни. Лукас е раздразнителен, сприхав и избухлив.Когато Майкъл започва да се съмнява в своите убеждения и вярвания, Лукас му казва: „Наблюдавай своите съмнения. Наслаждавай им се и ги възпитавай. Бъди приятел с тях, защото те са нещата, които те карат да се движиш напред.” Самият отец Лукас си има свои съмнения и подозрения, докато не започват да му се случват ужасяващи неща.” ... още »