Подаръци и отстъпки ви очакват с програмата за следващата филмова седмица (19.04 - 25.04) в Cineland Bulgaria Mall. 🎉🎬
⚡️ Най-новите филми на голям екран от този петък: 🎁 Ексклузивна предпремиера на „Каскадьорът’’ на 24 април (сряда) от 20:00 часа. Всеки закупил билет за филма, получава комплимент от нас - Red Bull (кен) и ваучер за екстремно преживяване от makaroon.bg 🎁💥 👉 Предпремиера: „Каскадьорът“ - Приключенски, Екшън. 👉 Премиера: „Опасни шматки“ - Комедия. 👉 Премиера: „Заешка академия“ - Анимация. 👉 Премиера: „Абигейл“ - Ужаси.
🎫 Билети на www.cineland.bg, мобилното приложение или касите на киното. Цени на билети: Понеделник-неделя 2D - (16/13*лв.), 3D (17/*14лв.) Предпремиера 2D/3D - 17 лв./18 лв. ПРОМО ДНИ (понеделник и сряда *не важи за официални празници*) - 2D - 10 лв/ 3D - 10 лв. * Намалението важи за ученици, студенти, пенсионери и хора с увреждания. 👉 Изтеглете мобилното ни приложение от линковете по-долу: iOS: https://bit.ly/cinelandapple Android: https://bit.ly/cinelandgoogle
Не всеки филм разчита на визуални ефекти, за да бъде успешен и да влезе в сърцата на публиката. Макар че повечето точно това правят. Но дори в най-бъканите със специални ефекти и компютърна анимация филми има моменти, в които няма никакви технически маймунджилъци. Режисьорите, актьорите и каскадьорите понякога сътворяват чудеса без намесата на дигиталните постижения, а чисто и просто реализират впечатляващи резултати с много въображение, а и понякога с физически усилия. Мисията невъзможна: Режим Фантом Мислите си, че кулата Бурдж Халифа е наистина впечатляваща? Още по-впечатляващо е как Том Круз неуморно я катери във филма „Мисията невъзможна: Режим Фантом“. „В тази сцена, когато Том е близо до върха, хората биха си помислили, че това е някакъв визуален трик, но въобще не е“ – споделя пред журналисти един от каскадьорите на филма. Използването на зелен екран би направило целия процес много по-лесен, но обсебеният от адреналин актьор не се съгласил. Казино Роял Откакто Даниел Крейг влезе мълниеносно в света на Джеймс Бонд, франчайзът създаде доста световни рекорди, включително най-голямата експлозия, правена за филм. Един от първите рекорди обаче е в първата лента с Крейг „Казино Роял“. Според Гинес, каскадьорът Адам Кирли изпълнява цели седем превъртявания на автомобила в един кадър, докато машината се движи с много бърза скорост. Да, това не е специален ефект. Спайдър-Мен Може би това няма да ви прозвучи толкова невероятно, но да държиш пълен поднос, докато с другата ръка си притиснал момиче, не е много лесно за изпълнение. Вместо да се използват специални ефекти, било решено на помощ да дойде доброто старо лепило, за да може Тоби да успее в задачата да задържи в ръцете си и подноса, и момичето. Да, получило се, но на 156-ят дубъл. Генезис Кристофър Нолан е известен с впечатляващите си визуални филми и с това, че във филмите си ограничава колкото е възможно употребата на специални ефекти. Колкото и зашеметяващ да е, „Генезис“ съдържа всъщност голям набор от „физически“, а не „дигитални“ ефекти. В сцената с „Кафе Париж“ множество дребни части от отломки, след като са експлодирали, хвърчат във въздуха на забавен каданс. За да се получи това, екипът решил да използва мини въздушни експлозии, докато специални камери записвали случващото се с 1500 кадъра в секунда.Джурасик парк Дори и 24 години след премиерата на филма, ефектите в тази класика все още са впечатляващи. Динозаврите във филма са построени с помощта на сложни за опериране машини, а във вътрешността на някои от тях просто имало хора. Всичките тези ефекти и трикове са се случили без помощта на какъвто и да е било компютър. Черният рицар Доста трудно е да допуснем, че не са ползвани специални ефекти в „Черният рицар“. Но това наистина е така. Нолан и неговите не-специални ефекти отново ни замайват главите, когато батмобилът се блъска в камион за извозване на боклуци. Режисьорът използвал миниатюри и минимализирана снимачна площадка, за да се случи реалистично тази сцена. В друга каскада, създадена в центъра на Чикаго, пък е използван катапулт, за да може въртенето във въздуха на превозното средство да изглежда автентично. Властелинът на пръстените След като заснема „Хобит“ с 3D камери, работещи със скорост 48 кадъра в секунда, Питър Джаксън очаквал много добри реакции и впечатления от публиката. Но се оказало, че те всъщност предпочитат визуалната автентичност/ако така може да се нарече/ на „Властелинът на пръстените“. Въпреки че първата му трилогия е пълна с доста компютърно генерирани ефекти, орките и другите същества във филма са реални актьори, натруфени с много грим и простетика. Железният човек Не може да се отрече, че този филм също е пълен със специални ефекти, но една от най-запомнящите се сцени във филма е, когато Пепър Потс изважда реактора от гърдите на Тони Старк. Вместо дигитална помощ, в един от редките моменти от филма като този, е използвана добрата стара простетика. Макар че всичко останало в сцената е напълно реален декор на едно доста нереалистично място.ДАС ... още »
Актьорът и сценарист Пол Ръд бе обявен за „Мъж на годината“ 2018 от най-старата театрална организация в Харвардския университет – „Hasty Pudding”. Сред скорошните носители на тази награда са Райън Рейнолдс, Нийл Патрик Харис и Джоузеф-Гордън Левит.В свое официално изявление от организацията съобщават, че ще почетат звездата от „Ант-Мен“, защото кариерата му обхваща различни жанрове – от прочувствени комедии до филми за супергерои. Президентът на „Hasty Pudding“ Амира Уикс заяви, че всички в театралната организация благоговеят пред Ръд, „най-вече заради неговата суперсила да не остарява от 1995 г. насам“. Те ще му връчат наградата под формата на малък позлатен пудинг на забавна церемония на 2 февруари.Пол Ръд е съсценарист на „Ант-Мен“ и на предстоящото му през юли продължение, в което отново ще го видим като най-малкия супергерой в компанията на Еванджелин Лили, Майкъл Дъглас, Мишел Пфайфър и Лорънс Фишбърн. Той изпълнява главната роля и в създадения по истински случай филм „The Catcher Was a Spy“ за живота на бейзболния играч Мо Бърг, работил като шпионин за ЦРУ по време на Втората световна война. ... още »
Рейчъл Уайз рядко се престрашава да се снима във фантастики, но следващата й роля ще е именно в такъв филм. Режисьор на „Cloud One” ще бъде хърватинът Горан Дукич, който е и автор на сценария. Подробности за сюжета все още се пазят в тайна, но е известно, че действието няма да се развива в космоса. Продуцентите на „Игра на кодове“ ще са продуценти на филма, чийто снимки ще стартират през пролетта. Последните 18 месеца са изключително натоварени за носителката на „Оскар“. Тя се снима в съдебната драма „Denial” и получи хвалебствията на критиците за ролята на Дебора Е. Липщад, писател и историк, повела битка с Дейвид Ървинг за това дали Холокоста наистина се е случил. След това Уайз участва в трилъра „Братовчедката Рейчъл“, последван от „Disobedience“, представен на фестивала в Торонто, в който участва и Рейчъл Макадамс.През тази година ще видим звездата от „Мумията“ в още два филма. В драмата „The Mercy“ неин партньор е Колин Фърт, а „The Favourite“ отбелязва нейното повторно сътрудничество с Йоргос Лантимос, режисьор на „Омарът“. ... още »
Стенли Тучи е новото попълнение в актьорския състав на филма „A Private War“ за прочутия военен кореспондент Мари Колвин. Той ще се присъедини към номинираната за „Оскар“ Розамунд Пайк („Не казвай сбогом“), Джейми Дорнан („50 нюанса сиво“) и Том Холандер („Карибски пирати“). Пайк е в ролята на Колвин, а Дорнан играе фотографа Пол Конрой.Базиран на статия в списание Vanity Fair, филмът проследява подвизите на родената в Америка британка Колвин, убита по време на мисия в Сирия през 2011 г. Ще видим как безстрашно отразява събития в най-опасните точки на света, включително Ирак, Афганистан и Либия, съпоставени със спокойствието в нейния дом в Лондон.„A Private War“ ще отбележи дебюта в игралното кино на известния документалист Матю Хейнеман, номиниран за БАФТА и Оскар. Сценарият е дело на Араш Амел („Принцесата на Монако“).Все още не е известно нищо за героя на Тучи, но той ще участва в част от проекта, която ще се снима в Лондон. Екипът току-що се пренесе в английската столица, след снимки в Йордания. Предварително бе обявено, че във филма ще участва и звездата от “Kingsman” Тарън Еджъртън, но това няма да се случи. ... още »
Забележителен портрет на времето и ключова любовна връзка в биографията на легендата на френската „Нова вълна” Жан-Люк ГодарСлед изключителния фурор, който предизвика Мишел Азанависиус преди шест години с „Артистът” – носител на пет награди „Оскар”, три отличия „Златен Глобус”, седем награди БАФТА, две награди от международния конкурс в Кан и още 130 приза от различни филмови форуми в целия свят, режисьорът отново е отправил поглед към миналото на киното – фокусът в най-новия му филм „Изключителният: Моят Годар” („Redoubtable”) е върху любовната история между Ан Вяземски и легендарния режисьор Жан-Люк Годар. За основа Азанависиус използва автобиографичната книга на актрисата, наследница на руския княжески род Вяземски – „Un An Après”. Ролята на любимата на Годар, с която правят заедно „Китайката”, „Уикенд” и „Sympathy For The Devil”, е поверена на Стейси Мартин, добре позната на публиката от„Нимфоманка” на Ларс фон Триер. В образа на Годар влиза Луи Гарел, когото помним от „Мечтатели” на Бертолучи (и който е син на един от творците на френската „Нова вълна”, Филип Гарел). Ето какво споделя режисьорът в периода на своята работа по филма:„Преди две години прочетох „Un An Après” на Ан Вяземски – в книгата тя разказва за любовната си афера с Жан-Люк Годар през май 1968. Възхищавам се безкрайно на Годар и неговото творчество, освен това винаги съм бил очарован от този особен период в нашата история, и веднага реших да адаптирам книгата във филм, искам да създам една комедия. Заглавието е „Le redoubtable”... Луи Гарел влиза в ролята на Годар, а Стейси Мартин ще бъде Вяземски – те са наистина страхотни! Надявам се и на вас да ви хареса…” Без документиране на бунтовния френски дух от средата на миналия век няма как да се създаде достоверен портрет на един от най-самобитните френски творци, неотделима част от френската „Нова вълна”, която променя принципите за създаване на киноразказа и превъзпитава възприятията на публиката. „Изключителният: Моят Годар” изглежда като интересна провокация и сме сигурни, че ще бъде изключително ценен акцент в програмата на 22-рия София Филм Фест – своеобразен увод към специалната фестивална селекция, посветена на бурната 1968 година.„Оказа се, че „Изключителният: Моят Годар” („Redoubtable”) отговаря на обещанието на заглавието си. Това е ослепително реализиран, изключително приятен реверанс – в стилово и всякакво друго отношение, но също е и трогателна история за един неуспешен брачен съюз, както и проницателно пресъздаване на критичен период от модерната френска история, зареден с противоречия... ” „Screen International”, Джонатан Ромни„Изненадата, която поднася „Изключителният: Моят Годар”– дързък и очарователен филм, който няма да стопли сърцата на зрителите, но със сигурност ще ги провокира, е фактът, че въпреки структурирането на разказа около брака на Годар с Вяземски, истинската тема на филма е животът на режисьора като творец. И по-специално – начинът, по който неговото отношение към създаването на филми променя възгледите му в края на 1967 и по време на събитията през 1968 година, когато той е въвлечен в протестното движение и обсебен от идеята за „революция”... Коварното и забавно прозрение, до което води „Изключителният: Моят Годар” е, че филмът всъщност е посветен на егото на Жан-Люк Годар...” „Variety”, Оуен Глейберман ОЧАКВАЙТЕ още изненади в програмата на 22-рия София Филм Фест – МАРТ е месецът на КИНОТО! ... още »
Легендата Бриджит Бардо разкритикува все по-разрастващото се движение #MeToo и увеличаващия се брой холивудски звезди, които открито говорят срещу сексуалната злоупотреба на различни нива. В интервю за френското списание Paris Match тя заяви, че специално актрисите, „не жените като цяло“, „в голяма част от случаите са лицемерни, смешни и скучни“.83-годишната звезда твърди, че наболялата тема „измества друга важни въпроси, които може да бъдат обсъдени“ и казва, че самата тя никога не е била жертва на сексуален тормоз. Бордо се превръща в най-горещия секс символ преди повече от половин век, след участието си е култовия филм „И бог създаде жената“.„Смятах, че е прекрасно да ми кажат, че съм красива или че имам хубав задник. Това са чудесни комплименти“, твърди Бардо. Според нея много актриси се поддават на неприлични предложения на продуцентите, за да получат дадена роля, а след това, за да се говори за тях казват, че са били жертва на тормоз. „Всъщност, вместо да им помага, подобна постъпка само ги кара да се измъчват“, допълва тя.Бардо се оттегли от киното през 1973 г. и се посвети на своята фондация за защита на животните. Тя често предизвиква скандали със свои изказвания. Бриджит подкрепя партията на Френския национален фронт и многократно критикува притока на имигранти и налагането на исляма в родината си. Това доведе до пет глоби за подбуждане на расова омраза. ... още »
Джери Брукхаймър не се е отказал от „Лоши момчета 3“, но преди това ще прави сериал в традициите на екшън хита. В него ще участва Габриел Юниън, която ще се завърне към ролята си на агент Сид Бърнет в „Лоши момчета 2“.В новия сериал Бърнет, която е сестра на Маркус Бърнет (Мартин Лоурънс) в поредицата, започва нова работа като детектив в полицията на Лос Анджелис. Нейна партньорка е Нанси Маккена, която има семейство и деца и съответно завижда зверски на свободната от всякакви ангажименти Сид. Двете дами имат съвсем различен начин на живот и подход към всяка ситуация, но са истински екшън фурии и се развихрят на пълни обороти, докато громят престъпността.Сценаристи и продуценти на все още неозаглавения сериал са създателите на „Черният списък“ – Брандън Маргулис и Брандън Зонер. Джери Брукхаймер ще бъде изпълнителен продуцент. „Лоши момчета“ се превърна в един от хитовете на 1995 г. и бетонира славата на Мартин Лорънс и Уил Смит. Продължението от 2003 г. бе още по-успешно и още оттогава всички очакваха с нетърпение появата на трета част. ... още »
Забравете за сладникавия красавец Зак Ефрон. Звездата от „Училищен мюзикъл“ е тотално преобразен за ролята на Тед Бънди в „Extremely Wicked, Shockingly Evil and Vile“. Вчера Ефрон публикува снимка в Instagram и, както ще се убедите сами, приликата му с прочутия сериен убиец е невероятна.Новият филм разказва историята на убиеца, който шокира Америка и целия свят, от гледната точка на неговата приятелка Елизабет Клопфър (в ролята е Лили Колинс), която не може да приеме истината за пристрастията на Бънди. Режисьор на смразяващия трилър е Джо Берлинджър, а в него участва и Джон Малкович в ролята на съдията Едуард Койарт, който е начело на съдебния процес срещу Бънди през 1979 г.Малко преди екзекуцията си през 1989 и след десетилетие отричане, Тед Бънди признава, че е извършил 30 убийства в седем щата между 1974 и 1978 година. Все пак точният брой на жертвите му остава неизвестен и до днес.Снимките на новия филм започват днес, а премиерната дата все още не е обявена. Междувременно Колинс и Берлинджър също публикуваха зарибяващи снимки в социалните мрежи.rnrnrnrnrnrnrnrnrnrnrnrn rnrnrnrnrnrnrnrnrnrnrn Meet Ted. #behindthescenes 🎬rnrnrnrnrnrnrnA post shared by Zac Efron (@zacefron) on Jan 17, 2018 at 11:41am PSTrnrnrnrnrnrnrnrn rnrnrnrnrnrnrnrnrn rnrnrnrnrnrnrnrn Meet Ted. #behindthescenes 🎬rnrnrnrnrnA post shared by Zac Efron (@zacefron) on Jan 17, 2018 at 11:41am PSTrnrnrnrnrnrn rnrnrnrnrnrn rnrnrnrnrn Meet Ted. #behindthescenes 🎬rnrnrnA post shared by Zac Efron (@zacefron) on Jan 17, 2018 at 11:41am PSTrnrnrnrn ... още »