Филмови интервюта
Две фестивални отличия за „Уроци по немски“ на Павел Г. Веснаков
21 Март 2021 | синефиш.бг
Със специалната награда на Международното жури в конкурса за първи и втори филми на 25-ия ...
още »
Във „Февруари“ селото е персонажът, който допълва историята, както в „Източни пиеси“ беше градът
21 Март 2021 | синефиш.бг
„Февруари“ с Наградата за най-добър български игрален филм на СФФНаградата за ...
още »
Петра Еперлайн и Майкъл Тъкър за опасността от новите форми на неонацизма
18 Март 2021 | синефиш.бг
Как можем да се поучим от историята? Режисьорите Петра Еперлайн и Майкъл Тъкър търсят отго...
още »
Един уникален документален филм среща публиката с удивителния свят на Федерико Фелини
18 Март 2021 | синефиш.бг
Силвия Джулиети е родена в Милано преди (почти) 60 години и е само на 17, когато стъпва за...
още »
„Неподвижен“ и екзистенциалната драма на градския човек в съвременна Монголия
18 Март 2021 | синефиш.бг
„Неподвижен“ на Бямба Сахя, стартирал като проект на „София Мийтингс&ldq...
още »
Неписаните закони на таксиметровия бизнес
17 Март 2021 | синефиш.бг
Марекс е таксиметров шофьор в Рига, който работи през нощта, за да издържа сина си. От кол...
още »
Киното не е просто място, където отиваш и гледаш филм
17 Март 2021 | синефиш.бг
Кристиян Йоханес Кох: „Киното не е просто място, където отиваш и гледаш филм“П...
още »
Тайг О‘Съливан: „Исках да реабилитирам човешкото преживяване на Луната“
16 Март 2021 | синефиш.бг
„За Луната“ е ода на езика на киното, създадена предимно от архивни източници ...
още »